امام جمعه دهلران؛
امام جمعه دهلران گفت:نباید کسی دل در گروه آمریکا داشته باشد، بدقولی ها و خلف وعده های امریکاییها به خصوص بعد از تجربه پسابرجام ثابت کرد که تکیه به آمریکا خیال باطلی است.
کد خبر: ۳۲۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 04 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهلران تصریح کرد: بدقولی ها و خلف وعده های امریکاییها به خصوص بعد از تجربه پسابرجام ثابت کرد که تکیه به آمریکا خیال باطلی است.
 
وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری تحلیل مستند و بسیار زیبایی ارائه فرمودند که آمریکا از انسانیت به دور است که بررسی عملکرد و خوی سلطه گری ان بخوبی مصداق و تنشانه این تحلیل است.
 
امام جمعه دهلران گفت: هیات حاکمه و حکومتی که از انسانیت به دور باشد نمی‌شود با او وارد معامله شد و کسی هم با او دست نخواهد داد.
 
وی ادامه داد: در چنین شرایطی نباید کسی دل در گروه آمریکا داشته باشد و تصور کند این کشور مشکلات کشوری دیگری را حل می‌کند و کسی که چنین پنداری داشته باشد در اشتباه مطلق است.
 
امام جمعه دهلران اضافه کرد: کشوری که خودش دارای مشکلات عدیده‌ای است مگر می‌تواند مشکلات کشور ما را رفع کند، ارتباط و اعتماد با آمریکا نمی‌تواند مشکلات ایران را بر طرف کند.
 
موسوی تصریح کرد: بنابراین سخنان و بیانات و تحلیل‌های رهبری اتمام حجتی بر همگان است که باید به این تحلیل‌های مستند و زیبا توجه و عنایت ویژه‌ای داشته باشند و بر اساس آن عمل کنند.
 
امام جمعه دهلران گفت: نباید در کشور ایران ایران اسلامی کسی فکر کند و حتی به زبان آورد که می‌توان با ارتباط با آمریکا تمام مشکلات را حل و فصل کرد چون این فکر و خیال کاملا باطل است.
 
وی با بیان اینکه تجربه پسابرجام ثابت کرد که تکیه به آمریکا خیال باطلی است، ادامه داد: آمریکا هیچگاه توان رفع مشکلات کشورهای دیگر را ندارد و حتی فکر کردم به این مهم باید ممنوع باشد، این فکر و خیالات با استناد به سخنان رهبری باطل است.
 
امام جمعه دهلران اضافه کرد: تجربیات در پسابرجام به همگان ثابت کرد که آمریکا قابل اعتماد نبوده و از همه مهم‌تر توان رفع مشکلات هیچ کشوری را نداشته و ندارد و خودش غرق در مشکلات است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار