تابناک تهران- سخنگوی فراکسیون امید برگزاری جلسات هفتگی نمایندگان دولت با فراکسیون امید را در راستای تعامل بیشتر و افزایش همراهی دولت و مجلس را ضروری دانست.
کد خبر: ۳۲۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 04 November 2016
بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز ضمن بیان این مطلب در گفت و گو با تابناک تهران درباره برگزاری جلسه مشترک روز پنجشنبه فراکسیون امید و رییس جمهوری در کاخ سعدآباد گفت: از مدت ها پیش فراکسیون امید به منظور افزایش تعامل دولت و مجلس درخواست برگزاری جلسه مشترک با رییس جمهوری را مطرح کرده بود که این جلسه چندباری بنا به دلایل مختلف به تعویق افناد.

او افزود: تا اینکه در نهایت روز پنجشنبه این جلسه با حضور اعضای هیات رییسه فراکسیون امید و حجت الاسلام روحانی رییس جمهور، محمد علی نجفی، مرتضی بانک، حسینعلی امیری معاون پارلمانی دولت و محمد نهاوندیان، رییس دفتر رییس جمهور برگزار شد.

پارسایی ادامه داد: در این جلسه آقای دکتر عارف پیشنهاد تشکیل کمیته مشترکی با هدف برگزاری جلسات هفتگی میان فراکسیون امید و نمایندگان دولت برای تقویت همکاری دولت و مجلس مطرح کرد که مورد استقبال رئیس‌جمهور هم قرار گرفت.

نماینده مردم شیراز گفت: در این جلسه آقای روحانی ابراز امیدواری کرد که با گسترش و تقویت تعامل مجلس و دولت، دولت یازدهم بتواند در تحقق وعده‌های خود موفق‌تر شود و تاکید شد که رای مجلس به سه وزیر پیشنهادی دولت نشان داد که این مجلس با مشی اعتدالی با دولت تعامل دارد.

سخنگوی فراکسیون امید افزود: آقای روحانی همچنین از همراهی مجلس دهم با دولت در جهت پیش برد اهداف و برنامه ها و تعامل دو طرفه ابراز خرسندی کردند و گفتند که رای اعتماد به وزرا نشان داد که چه تعداد از مجلس با دولت همراه هستند و روشن کرد که اکثریت مجلس همراه دولت هستند.

پارسایی ادامه داد: رئیس‌جمهور همچنین تاکید داشت که تاثیر مثبت این رای اعتماد در داخل باعث افزایش امید شده و در عرصه سیاست‌‌خارجی هم تاثیرات خوبی داشته است و به دنیا نشان داد دولت و مجلس می‌توانند به خوبی با یکدیگر کار کنند به عبارت دیگر این رای اعتماد به تقویت جایگاه بین‌المللی دولت کمک کرد.

او در خاتمه درباره ضرورت برگزاری جلسات هفتگی میان فراکسیون امید و نمایندگان دولت گفت: به هر حال این یک واقعیت است که دولت برای پیشبرد اهداف و تحقق وعده های خود نیازمند کمک و همراهی مجلس است که این مهم با تعامل دو طرف امکان پذیر است و ضروری است که جلسات هر چه زودتر برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار