حجت الاسلام حسینی مجد به لزوم توجه به شعار سال و مطالبات مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: این شعار بیانگر حرکتی مداوم و گسترده در نظام جمهوری اسلامی است که محدود به یک سال و یک دهه خاص نیست.
کد خبر: ۳۲۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶ 05 November 2016
رای اعتماد به وزرای پیشنهادی نشان از همراهی مجلس با دولت است

امام جمعه اسدآباد گفت: رای اعتماد بی دغدغه نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی رئیس جمهوری نشان از همراهی خوب مجلس با دولت است.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام موسی حسینی مجد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با قدردانی از مجلس شورای اسلامی افزود: این رای نشان داد که مجلس به پیشنهادهای شایسته دولت رای اعتماد خواهد داد. 

وی خطاب به سه وزیر جدید دولت تدبیر و امید گفت: ده ماه زمان کمی برای تقویت وحدت و خدمت به خلق خدا نیست و از این فرصت برای پیشرفت کشور به بهترین شکل استفاده کنند. 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به هجمه گسترده دشمنان به عقاید و ایمان جوانان، اظهار کرد: وزرای آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی وظایف سنگینی عهده دارند زیرا در کشور خلأ های بزرگ فرهنگی وجود دارد. 

حجت الاسلام حسینی مجد به لزوم توجه به شعار سال و مطالبات مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: این شعار بیانگر حرکتی مداوم و گسترده در نظام جمهوری اسلامی است که محدود به یک سال و یک دهه خاص نیست. 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به نامگذاری 14 آبان بنام روز فرهنگ عمومی در کشور، خاطرنشان کرد: رعایت سبک زندگی اسلامی و ایرانی، مهرورزی، گذشت و تربیت دینی فرزندان، دوری از اسراف و تجمل گرایی نمونه های بارزی از فرهنگ عمومی هستند که در نهاد مقدس خانواده باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی همچنین با اشاره به انتخابات لبنان و پیروزی میشل عون، اظهار کرد: این پیروزی نشان از تداوم شکست‌‏های سریالی عربستان سعودی است و همچنین می‏تواند نویدبخش حضور قدرتمندانه‌ تر حزب‏ الله باشد. 

امام جمعه اسدآباد در ادامه با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی گفت: اربعین حسینی در سال های اخیر باشکوه برگزار شده و بسیاری از محبان اهل بیت (ع) از زائران حسینی پذیرایی می کنند.

وی تصریح کرد: برای پذیرایی از زائران حسینی به لحاظ قرار گرفتن اسدآباد در مسیر بزرگراه کربلا برنامه های ارزشمندی تدارک دیده شده که می توان به آماده سازی چند موکب و برنامه های فرهنگی متعدد اشاره کرد. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار