در نشست مديرعامل بانك صنعت و معدن كشور و هيئت همراه با استاندار يزد كه با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعۀ منابع استانداري، رئيس سازمان برنامه و بودجه و مديرعامل بانك صنعت و معدن استان در دفتر استاندار يزد، برگزار شد، زمينه هاي سرمايه گذاري موثر بانك ها در استان يزد، مورد بررسي قرار گرفت.
کد خبر: ۳۲۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 05 November 2016
به گزارش تابناک یزد،استاندار يزد در اين ديدار با تاكيد بر وجود فرصت هاي ارزشمند گوناگون براي سرمايه گذاري بانك ها در استان يزد، گفت: محورهاي موثري همچون  بهداشت و درمان، صنعت و معدن، علم و فن آوري، گردشگري و انرژي خورشيدي، در استان يزد وجود دارد كه بانك ها مي توانند در اين زمينه ها به ايفاي نقش اقتصادي زود بازده و مداوم بپردازند.

«سيدمحمد ميرمحمدي» افزود: با توجه به ظرفيت هاي بالايي كه براي سرمايه گذاري در محورهاي اقتصادي استان وجود دارد، با تشويق سيستم خوش حسابي و اعتمادسازي رغبت بانك ها براي پشتيباني از اين ظرفيت ها نيز افزايش پيدا مي كند.
ميرمحمدي يادآور شد: اطمينان بانك نسبت به برگشت سرمايه در پشتيباني هاي بانكي بسيار داراي اهميت است و در استان نسبت به اين موضوع روشنگري هاي خوبي صورت گرفته است و خوشبختانه از ديرباز اطمينان مطلوبي در اين زمينه وجود دارد.
استاندار يزد در پايان سخنانش گفت: در استان يزد استعداد و نوآوري بسيار خوبي وجود دارد و هر كدام از اين توانمندي ها مي توانند زمينه جذب سرمايه و نقش آفريني اقتصادي را با پشتيباني و همراهي بانك ها و ساير نهادهاي حمايتي ايفا كنند.


لغو تحريم ها زمينه ساز حضور مثبت اقتصادي كشور در عرصه هاي بين المللي


رئيس هيئت مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن كشور نيز در اين ديدار با ارائه گزارشي از فعاليت هاي بانك صنعت و معدن و مناسبات اخير بين المللي، گفت: شكسته شدن تحريم ها در فضاي بين المللي اتفاقات خوبي را رقم زد كه بايد همه توان  خود را براي بهره برداري از اين فرصت ها، در راستاي پيشرفت كشور به كار گيريم.
«علي اشرف افخمي» افزود: بايد آرام و پيوسته با مدل هاي اقتصادي تخصصي، زمينه اعتمادسازي و همكاري بيشتر بانك هاي دنيا با ايران را فراهم و با برنامه ريزي كاربردي، سرمايه گذاري نتيجه بخش را در كشور دنبال كنيم.
مديرعامل بانك صنعت و معدن كشور در پايان سخنانش گفت: ايجاد اشتغال و توسعه از دغدغه هاي جدي مردم و مسئولان كشور است كه براي تحقق آن بايد به سرمايه گذاري مناسب در همه بخش ها بپردازيم و استان يزد نيز به دليل فرصت هاي خوب و نيروي انساني توانمند و كوشا، نقش بسيار خوبي در اين زمينه دارد.
گفتني است در اين ديدار پيرامون فرصت هاي سرمايه گذاري و زمينه هاي همكاري بانك ها براي گسترش فعاليت هاي اقتصادي، گفت و گو و رايزني شد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار