به مناسبت روز ملی دانش‌آموز ،اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در مسیرراهپیمایی 13 آبان یک ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان برپا کرد.
کد خبر: ۳۲۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 05 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،درتاریخ 13آبان 95،هم‌زمان با روز ملی دانش‌آموز و مبارزه با استکبار جهانی ،کانون پرورش فکری استان قزوین با برپایی یک ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی 13آبان ،در مراسم گرامی‌داشت این مناسبت ملی شرکت کرد.
در این غرفه کودکان و نوجوانان با موضوع روز دانش‌آموز نقاشی کشیدند.
مدیرکل کانون استان قزوین"مژده اروجی" در گفت و گو با خبرنگاران هدف از برپایی این ایستگاه نقاشی را ایجاد فرصت برای کودکان و نوجوانان برای استفاده از هنرنقاشی برای ابراز شورو شوق ملی ونمود جایگاه اثرگذار کانون و فعالیت‌هایش در بزرگ‌داشت مناسبت‌های ملی و مذهبی بیان کرد.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی"حمیده زرآبادی "،بخشدار مرکزی قزوین"مرتضی علیخانی" و فرمانده بسیج ادارات کل حوزه شهید بابایی "سرهنگ عبدالله طاهری" از مسوولانی بودند که با حضور در این غرفه از مدیرکل و دست اندرکاران برپایی ایستگاه نقاشی کانون قدردانی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار