مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با برگزاری برنامه‌های گوناگون،روز ملی دانش‌آموز را گرامی داشتند.
کد خبر: ۳۲۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 05 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،13 آبان"روز ملی دانش آموز" با اجرای برنامه‌های گوناگون در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین همراه بود.
در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین، کارگاه کاردستی با موضوع روز دانش‌آموز برگزارشد. دراین کارگاه،پس از اجرای فعالیت معرفی وقایع و ایام، اعضا کارت و کلاه روز دانش‌آموز را ساختند وبه 4عضو برگزیده جایزه داده شد.
هم‌چنین در این مرکز با برگزاری یک کارگاه نقاشی،49 دانش‌آموز مدرسه ابتدایی بشارت درباره شهدای دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا،نقاشی گروهی کشیدند و در ادامه با همراهی مربیان مرکز در راهپیمایی 13آبان شرکت کردند.
مرکز فرهنگی و هنری آوج با ساخت نمادهایی ازبیزاری کودکان از استکبارجهانی، با اعضای کودک و نوجوان خود در راه‍پیمایی 13آبان همراه شد.
مرکز فرهنگی و هنری شماره یک تاکستان،در مسیر راهپیمایی 13آبان در این شهرستان،یک ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان برپا کرد.معرفی وقایع و ایام و مسابقه از فعالیت‌های دیگر غرفه کانون دراین راه‌پیمایی بود.
مرکز فرهنگی و هنری محمدیه با حضور 37 عضو دختربه همراه شماری از مادران، یک ویژه برنامه مناسبتی در روز ملی دانش‌آموز برگزار کرد.
هم‌خوانی زیارت عاشورا، سرود، معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت، معرفی کتاب، مسابقه ادبی و مسابقه نقاشی از فعالیت‌های این برنامه بود.در پایان هم اعضا در کنار مربیان خود نمادهای استکبار جهانی را آتش زدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار