رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از استقرار گشت هاي نت بوک در پايانه مرزي مهران و ايست و بازرسي شهرهاي منتهي به مهران با هدف پيشگيري از سرقت خودرو زائران خبر داد.
کد خبر: ۳۲۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 06 November 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛سرهنگ "عليرضا گوهري"  ، اظهار داشت: تيم هاي تخصصي پليس آگاهي با استقرار در شهر و پايانه مرزي مهران از وقوع جرايم پيشگيري خواهند کرد.
 
 
وي با اشاره به استقرار سه تيم نت بوک در پايانه مرزي مهران گفت: تيم هاي گشت نت بوک در پارکينگ ها و سطح شهر مهران گشت زني کرده و نسبت به شناسايي خودروهاي سرقتي اقدام خواهند کرد.
 
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان تصريح کرد: اکيپ هاي نت بوک پليس راه همچنين در گلوگاه هاي ورودي و خروجي استان در شهر هاي چرداول ، ايلام ، دهلران ، ملکشاهي و مهران نيز مستقر مي شوند.
 
اين مقام مسئول در ادامه از استقرار گشت هاي پياده پليس آگاهي با هدف پيشگيري از جيب بري در پايانه مرزي مهران خبر داد و گفت: گشت DVi نيز به منظور بررسي صحنه هاي احتمالي جرايم در پايانه مرزي مهران مستقر خواهد شد.
 
وي به زائران حسيني (ع) توصيه کرد: از پارک خودرو در محل هاي خلوت و نامطمئن خودداري کرده و خودروي خود را در پارکينگ هايي که توسط شهرداري مشخص شده است پارک کنند.

سرهنگ گوهري همچنين از زائران خواست از ازدحام جمعيت و هنگام اقامه نماز و استفاده از سرويس هاي بهداشتي ضمن نگهداري ساک و کيف هاي دستي خود مراقب سارقان و جيب برها باشند.
 
 سامانه 120 راهور آماده پاسخگويي به زائران اربعين
 
 رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گفت:سامانه 120 آماده پاسخگويي به زائران اربعين حسيني (ع) در حوزه ترافيک جاده اي مي باشد .

سرهنگ" نورالله خادم "در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ، اظهار داشت:پليس راهنمايي و رانندگي مأموريت خود را از روز گذشته در شهرستان مهران آغاز کرده است .

وي ادامه داد:طرح ترافيکي اربعين تدوين شده و مراحل اجرايي آن با همکاري ساير ارگانها و سازمان هاي خدمات رسان در شهر مهران آغاز شده است .

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان ايلام گفت: به منظور تسهيل در برقراري ارتباط زائران اربعين با پليس و اطلاع رساني مناسب به آن ها در حوزه ترافيک جاده اي سامانه 120 در مهران راه اندازي و در کنار پليس 110 به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات به زائران است.

وي خاطر نشان کرد:زائران مي توانند با تماس با اين سامانه ضمن ارائه گزارش در خصوص وضعيت رانندگي وسايل نقليه عمومي و مسافربر از وضعيت ترافيک جاده مطلع شوند.

سرهنگ خادم در پايان به زائران اربعين حسيني توصيه کرد در صورتي که با خودرو شخصي عازم مهران هستند ضمن رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي در طول سفر از پارک وسيله نقليه خود در محل هاي ممنوع شهر مهران خودداري کنند./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار