فرماندار مهران؛
جلوگیری از تردد افراد بدون گذرنامه و روادید بر اساس تصمیم مقامات بلندپایه دو کشور ایران و عراق اتخاذ شده است و در هیچ شرایطی امکان تردد این افراد وجود ندارد.
کد خبر: ۳۲۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 07 November 2016
 
به  گزارش تابناک ایلام؛ مراد ناصری روز دوشنبه  اظهار کرد:زائرانی که قصد مراجعه به مرز مهران را دارند هیچگونه دغدغه ای در خصوص اسکان، حمل و نقل، بهداشت و غذا نداشته باشند اما به هیچ عنوان بدون گذرنامه و روادید به این مرز مراجعه نکنند.

وی تاکید کرد: هم اکنون روزانه افراد بسیاری بدون گذرنامه و روادید به مرز مهران مراجعه می کنند اما از تردد آنها به عتبات عالیات و کربلای معلی جلوگیری شده و دست خالی به شهرهای خود بازگردانده می شوند.

فرماندار مهران گفت: روزانه حدود 25 هزار زائر اربعین حسینی از مرز مهران تردد می کنند و با ساز و کارهای اندیشیده شده وضعیت تردد آنها روان و عادی است و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

ناصری افزود: 250 هکتار پارکینگ دولتی و خصوصی برای پارک خودروهای زائران آماده سازی شده است و ظرفیت لازم و کافی برای خودروهای شخصی زائران وجود دارد.

وی یادآور شد: موکب های خدمات رسانی به زائران نیز در مناطق مختلف شهر مهران و اطراف آن برپا شده است و از زائران به نحو شایسته پذیرایی می شود.

مرز مهران بدلیل نزدیکی به عتبات عالیات و کربلای معلی بسیار مورد توجه زائران قرار دارد و بیشترین حجم تردد زوار از این مرز انجام می شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار