از نکات دیگر و جالب این بازی، غرق شدن نوازی در متن بازی بود که گهگاهی با صداهای آهسته به بازیکنان اشاره می کرد که باید سریعا توپ را به کدام منطقه بیاندازند.
کد خبر: ۳۲۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳ 08 November 2016
دو تیم هم استانی زاگرس یاسوج و نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت های دسته دوم لیگ برتر در ورزشگاه تختی شهر یاسوج به مصاف هم رفتند و در پایان با رضایت به تساوی امتیازات را بین خود تقسیم کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،  دو تیم هم استانی حاضر در لیگ دسته دوم کشور با هم دیدار کردند که در این دیدار بازی به تساوی 1-1 رسید تا سهم هر کدام از تیم ها یک امتیاز باشد.
این دیدار در دو نیمه ای کاملا متفاوت از نظر موقعیت و مالکیت توپ برای هر دو تیم برگزار شد. در نیمه اول نفت و گاز گچساران که هم از روحیه بهتری در این روزها برخوردار است و هم از بازیکنان خوب و مربی سرشناس تری بهره می برد توانست با مدیریت خوب بازی در نیمه اول بازی متعادلی را رقم بزند و البته با استفاده از موقعیت های بدست آمده با زدن تک گل خود نیمه اول را به سود خود به پایان برساند تا نشان دهد بر بازی مدیریت داشته است.
 
نفتی ها از زاگرسی ها سیاست مدار تر بودند/بازیکنان نفت دست خالی از یاسوج نرفتند/تعجب نوازی از جایگاه ویژه + تصاویر و حاشیه ها 
اما نیمه دوم نیمه ای متفاوت بود. بازیکنان زاگرس که خود را بازنده بازی می دیدند با تمام توان آهنگ دروازه روبرو کردند و پس از گذشت نیمی از وقت دوم چنان عرصه را بر نفت و گاز گچساران تنگ کردند که تنها شانس و به زعم کادر مربیگری و تماشاگران بازی،لطف داور کمک کرد تا آن ها بازنده بازی نباشند.
گل تیم زاگرس از روی نقطه پلانتی به دست آمد. بازیکنان زاگرس که تیم نفت را در نیمه خود و محوطه جریمه تحت فشار قرار داده بودند توانستند از اشتباه مدافع این تیم استفاده کرده و ضربه ای پنالتی به دست آورند و گل مساوی را به دروازه حریف وارد کنند.
 
 نفتی ها از زاگرسی ها سیاست مدار تر بودند/بازیکنان نفت دست خالی از یاسوج نرفتند/تعجب نوازی از جایگاه ویژه + تصاویر و حاشیه ها
د این نیمه در معدود حملاتی نفت و گاز گچساران موقعیت های خوبی بدست آوردند که نتوانستند از آن ها استفاده کنند. در ادامه بازی زاگرس یاسوج توانست دروازه نفت را به طور جدی تهدید کندو توپ را تا آستانه دروازه ببرد که از نظر بازیکنان یاسوجی گل بود اما نظر کمک داور متفاوت بود و تشخیص بر عدم گذشتن توپ از خط دروازه بود.
در دقایق پایانی دوباره زاگرس یاسوج که کاملا بر بازی مسلط بود توانست گلی دیگر را وارد دروازه نفت گچساران کند که با اعلام آفساید این گل هم مردود اعلام شد و در پایان بازی با نتیجه 1 بر 1 خاتمه یافت.
به طور کلی می توان گفت ،تیم زاگرس بر بازی مسلط بود اما حملات بی شمار این تیم آنچنان حساب شده و زهر دار نبود بلکه بیشتر احساسات بود که بر بازی این تیم مسلط شده بود و اجازه استفاده مناسب از شرایط برتر خود را به آن ها نمی داد و در مجموع باید گفت دفاع منطقی تیم نفت در نیمه دوم نشان داد که این تیم حریفی است در سطح تیم های خوب کشوری!
حواشی بازی
این بازی در نیمه دوم حواشی بسیار زیادی داشت. 
مصدومیت های متوالی بازیکنان خصوصا نفتی ها ، باعث اعتراضات تند و ممتد تماشاگران و کادر فنی زاگرس یاسوج می شد که البته این اعتراضات بر روحیه بازیکنان نفت تاثیرات زیادی بر جای گذاشت به گونه ای که در دقایق پایانی می توان گفت، کنترل بازی از دست آن ها خارج شده بود .
پس از دو گل تیم زاگرس که هر دو از طرف کمک داور مردود اعلام شد اعتراضات شدیدی از سوی بازیکنان و کادر مربیگری یاسوجی ها بر علیه تصمیم کمک داور صورت گرفت و متاسفانه تماشاگرنماها هم با فحاشی های خود به کمک داور حمله ور شدند.
محمد نوازی بازیکن سرشناس تیم سال های گذشته تیم ملی و استقلال از میهمانان ویژه این بازی بود که در خلال بازی مورد تشویق تماشاگران قرار می گرفت و وی هم با بلند شدن و دست تکان دادن از آن ها تشکر می کرد.
در بین دو نیمه و پس از بازی بازار عکس یادگاری با محمد نوازی گرم بود که البته وی هم با آغوش باز از طرفداران خود استقبال می کرد و عکس یادگاری می گرفت.
اعتراضات شدید و غیر عادی همراه با ورود افراد غیر مجاز به زمین بازی پس از مردود اعلام شدن گل زاگرس یاسوج از نکات بسیار تاسف برانگیز این بازی بود به گونه ای که برای دقایقی بازی متوقف شد و خداد افشارزاده از داوران باسابقه کشور ،با تلاش فراوان سعی در مدیریت  معترضین داشت.
البته برخی از افراد که به نظر می رسید از مسئولین بودند هم با برخی از تیم ناظر و داوری بازی جر و بحث می کردند که این لحظات چندان خوشایند نبود.
تعجب نوازی از جایگاه ویژه
محمد نوازی که در جایگاه ویژه قرار داشت در دقایقی از بازی به اطرافیان خود در خصوص عجیب بودن این جایگاه اشاره ای داشت که البته حق هم داشت!جایگاه ویژه به گونه ای بود که برای دیدن تمام قسمت های زمین باید بر روی دیوار جلوی جایگاه خم می شد تا بتوان به درستی بازی را تماشا کرد!
 
نفتی ها از زاگرسی ها سیاست مدار تر بودند/بازیکنان نفت دست خالی از یاسوج نرفتند/تعجب نوازی از جایگاه ویژه + تصاویر و حاشیه ها 
یکی دیگر از نکات این بازی که در گفتگوی نوازی با اطرافیانش رد و بدل می شد ، کیفیت بسیار بد چمن ورزشگاه بود اما از نکات دیگر و جالب ، غرق شدن نوازی در متن بازی بود که گهگاهی با صداهای آهسته به بازیکنان اشاره می کرد که باید سریعا توپ را به کدام منطقه بیاندازد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار