نامه فاش شده از شرکت حسابرسی "دیلویت" لندن نشان می‌دهد، بریتانیا هیچ استراتژی جامعی برای خروج از اتحادیه اروپا ندارد و اختلاف در کابینه نخست‌وزیر انگلیس می‌تواند موضع مذاکره شفاف را برای شش ماه به تاخیر بیندازد. این در حالی است که دولت این مساله را رد و اعلام کرده طرح مشخصی را برای این منظور در دست دارد.
کد خبر: ۳۳۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 16 November 2016
به گزارش  خبرگزاری رویترز، سند فاش شده توسط مشاوران شرکت حسابرسی دیلویت نوشته شده و به روزنامه تایمز درز کرده است.

این نامه خطاب به دولت انگلیس است و افشای آن بیش از پیش تیم ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس را تحت فشار قرار داده است.

ترزا می برای کنترل مسائل اساسی بریگزیت تلاش می‌کند اما همزمان اختلافاتی میان وزرای ارشد وجود دارد و خدمات مدنی هم به آشوب کشیده شده است.

در این سند که تاریخ آن به هفتم نوامبر مربوط است و با عنوان "به روز رسانی بریگزیت" نگارش شده آمده است: خانم نخست‌وزیر به سرعت در حال تصمیم‌گیری و پرداختن به جزئیات است تا خودش مسائل را حل و فصل کند که بعید است پایدار باشد. در شرایطی که وضعیت سیاسی بریتانیا و اتحادیه اروپا تغییر می‌کند، شش ماه زمان لازم است تا استراتژی اولویت‌ها و مذاکرات مشخص شود.

با این حال سخنگوی ترزا می گفته است: نامه دیلویت خودسرانه برای دولت فرستاده شده و هیچ ارتباطی هم به دولت ندارد، معتبر نیست و از نظر ما اشتباه است چرا که دولت بریتانیا طرح بریگزیت دارد. ما طرح داریم بنابراین ادعاهای مربوطه را به کل تکذیب می‌کنیم. شرکت دیلویت با این گزارش به دنبال کاسبی است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار