مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: ایستادگی بر اصول انقلاب اسلامی از نیازهای اساسی جامعه است و برگزاری یادواره های شهدا گامی مهم در جهت تحقق این مهم است.
کد خبر: ۳۳۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 19 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل قبادی جمعه شب در آیین دومین یادواره شهدای آبروی محله سرپل ذهاب اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا لازمه جامعه است و باید با افتخار در این آیین ها شرکت کرد و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، باعث تقویت روحی جامعه خواهد شد.
وی بیان کرد: با انتخاب مسیر شهدا و اسلام ناب محمدی (ص) می توانیم به سرمنزل مقصود برسیم و اهداف عالیه بشریت و انسانیت را به جوامع بشری معرفی کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با گرامیداشت هفته بسیج، ادامه داد: مسیر و هدف بسیج و شهدای انقلاب، همان مسیر پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین (ع) است و نجات بخش انسان ها خواهد بود.
حجت الاسلام قبادی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا، در واقع تجدید بیعت با مسیر شهدا، انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: باید با انسجام و وحدت، قدر نعمت ولایت و رهبری را بدانیم و همواره حامی ولایت مطلقه فقیه باشیم.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرپل ذهاب نیز در سخنانی با بیان این که نباید راه و مسیر شهدا فراموش شود، افزود: همه باید در مسیر والای شهدا و اسلام گام برداریم.
سرهنگ پاسدار مجتبی کاکایی، تجلیل از شهدا، حماسه و ایثارگری ها را از ارزش های والای انسانی دانست و گفت: حماسه، اخلاص و فضلیت شهدا، باعث ایجاد آرامش و امنیت در نظام اسلامی ایران شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار