مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام با بیان اینکه از 46 جایگاه استان 27 جایگاه در مسیر تردد زائران قرار دارد، گفت: 476 دستگاه نفت کش خدمات سوخت رسانی در داخل استان را برعهده دارند و در این مدت نفت کش هایی از استان های کرمانشاه، خوزستان و همدان نیز برای سوخت رسانی به زائران به استان ایلام اعزام شدند.
کد خبر: ۳۳۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 20 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛علی اصغر چاغروندی اظهار کرد: 234 هزار و 800 لیتر بنزین سوپر، سه میلیون و 194 هزار لیتر نفت سفید، 12 میلیون و 509 هزار و 300 لیتر نفت گاز، 473هزار و 510 کیلوگاز مایع در این مدت در داخل استان استفاده شده است.
 
وی با بیان اینکه از 46 جایگاه استان 27 جایگاه در مسیر تردد زائران قرار دارد، یادآورشد: 476 دستگاه نفت کش خدمات سوخت رسانی در داخل استان را برعهده دارند و در این مدت نفت کش هایی از استان های کرمانشاه، خوزستان و همدان نیز برای سوخت رسانی به زائران به استان ایلام اعزام شدند.
 
وی به راه اندازی جایگاه سوخت ثابت در پایانه صدف خبرداد و افزود: این جایگاه با سه سکو و هشت نازل سوخت گازوئیل و چهار نازل بنزین افتتاح شد و امروز یا فردا نیز یک جایگاه در کمربندی روستای بانقلان درشهر ایلام مورد بهره برداری قرار می گیرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار