معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، از برگزاری زیارت پیامبر اعظم در این استان همزمان با هشتم آذرماه خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 21 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، خدابخش مرادی افزود: زیارت پیامبر اعظم همه سال 28صفر همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن در سراسر کشور برگزار می شود وانتظار است دستگاههای فرهنگی و متولی، همکاری لازم با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزار این مراسم را داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، نیز از فعال شدن ستاد پیامبر اعظم (ص) در استان خبر داد و گفت: این ستاد هر ساله در 28صفر زیارت ازبعید را برگزار می کند.
جواد کارگران دهکردی افزود:طرح قرائت زیارت ازبعید‌ حضرت رسول(ص) در مساجد، مصلی ها، حسینه ها و تکایا سراسر چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، با اشاره مشارکت سازمان ها و دستگاه های مختلف استان تصریح کرد: همکاری و همیاری دستگاه های مختلف استان می تواند به هر چه باشکوهتر برگزار شدن این زیارت کمک کند.
کارگران، ایجاد روحیه تحقیق و تدبر، آشنایی با ابعاد زندگی پیامبر اعظم(ص) و اشاعه و ترویج فرهنگ ناب نبوی را از اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد.
وی گفت: برنامه های شاخص دینی، فرهنگی و هنری متعددی ویژه بزرگداشت رحلت پیامبر اکرم(ص) در کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان برگزار می شود.
زیارت از راه دور یا ازبعید همزمان با بیست و هشتم ماه صفر که سالروز رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی است برگزار می شود و شرکت کنندگان رو به مدینه این زیارت را از راه دو قرائت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار