رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برپایی ایستگاه‌‎های سلامت در مصلی نماز جمعه توسط کانون نواحی بویراحمد، باشت، گچساران و کهگیلویه در محل برگزاری نماز جمعه هر شهرستان را از برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.
کد خبر: ۳۳۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 21 November 2016
رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنجشنبه هفته جاری اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به باغچه جلیل و مناطق محروم مارگون و زیلایی را خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید هوشنگ رحیمیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج به برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در این هفته اشاره کرد و گفت: بسیج جامعه پزشکی در راستای محرومیت‌زدایی بهداشتی و درمانی تیم‌های پزشکی را به مناطق محروم اعزام خواهیم کرد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برپایی ایستگاه‌‎های سلامت در مصلی نماز جمعه توسط کانون نواحی بویراحمد، باشت، گچساران و کهگیلویه در محل برگزاری نماز جمعه هر شهرستان ارائه خدمات آموزشی و بهداشتی، حضور گسترده بسیجیان پزشکی به ویژه شورای کانون‌های بسیج جامعه پزشکی و سرگروه‌‎های حلقه‌های صالحین، تجمع بزرگ بسیجیان در مصلی نماز جمعه را از برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

رحیمیان در ادامه از اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد در هفته بسیج خبر داد و گفت: پنجشنبه هفته جاری اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به باغچه جلیل و مناطق محروم به مارگون و زیلایی را خواهیم داشت.

این مسؤول سرکشی از سرگروه‌های حلقه‌های صالحین بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اهدای خون توسط شورای بسیج پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت و نظارت و سرکشی از مراکز پیشگیری از اعتیاد و سرکشی و عیادت از جانبازان بیمارستان سلمان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج جامعه پزشکی استان بیان کرد.

رحیمیان برگزاری همایش طلایه‌داران سلامت به میزبانی بسیج جامعه پزشکی را از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد و گفت: در این همایش از افرادی که در برپایی بیمارستان‌های صحرایی و برگزاری کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد همکاری داشتند تقدیر می‌شوند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از همراهی و همکاری خوب دستگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله مرکز فوریت‌های پزشکی استان، مرکز بهداشت بویراحمد، دانشگاه علوم پزشکی، انتقال خون، مراکز بهداشت شهرستان‌ها، جمعیت هلال‌احمر و سایر نهادها قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این همکاری تداوم داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار