مدیر اجرایی کاروان نذر کتاب از اهدای 100 جلد کتاب به آموزشگاه شهید شعبان وحید در منطقه خروسلو بیله‌سوار خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 21 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، الله ویردی دریانورد اظهار کرد: انجمن مهر امید در راستای فعالیت‌های فرهنگی خود این بار کاروان نذر کتاب را همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و اربعین اباعبدالله‌الحسین(ع) به مدرسه‌ای در شهرستان بیله‌سوار برد تا یکی از آموزشگاه‌های این شهرستان را به کتاب و قفسه کتاب مجهز کند.

وی با بیان اینکه تلاش شد تا کتاب‌ها در مقطع تحصیلی دانش‌آموزان آن مدرسه باشد، افزود: تلاش ما برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و رساندن کتاب به مناطق محروم بوده و سعی می‌کنیم کتاب‌ها مناسب مخاطبان مدنظر باشد.

مدیر اجرایی کاروان نذر کتاب با بیان اینکه در انجام کارهای فرهنگی نباید از مناطق محروم چشم‌پوشی کرد، گفت: آموزشگاه شهید شعبان وحید دانش‌آموزان دو روستای حاجی آقا کندی و قوتوربلاغی انتخاب شد.

عضو انجمن مهر امید با اشاره به اینکه کتاب‌های این کاروان توسط مردم به انجمن مهر امید اعطا شده بود، ادامه داد: انتظار است که مسؤولان فرهنگی بخصوص آن‌هایی که در حوزه کتاب و کتابخوانی مسئولیت دارند، یاری‌گر تشکل‌های مردم نهاد فعال در این حوزه باشند.

دریانورد با انتقاد از بی‌توجهی برخی از مسؤولان در زمینه همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد بیان کرد: برای توسعه فرهنگی استان باید در زمینه افزایش سرانه مطالعه تلاش و برنامه‌ریزی شود و انجمن مهر امید هم در همین راستا برنامه‌های متعددی دارد که اجرای آن‌ها نیازمند همکاری مسؤولان است که متاسفانه برخی از مسؤولان حمایتی از این دست اقدامات فرهنگی نمی‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار