رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند از احداث یک باب کتابخانه در شهرک محک دماوند خبر داد و گفت: روکش آسفالت 50 کیلومتر از جاده‌های این شهرستان را برای سال جاری برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
کد خبر: ۳۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 10 May 2015
به گزارش فارس ذکریا صفرزاده در نشست کارگروه برنامه‌ریزی شهرستان دماوند در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: مطالعه کنارگذر غربی دماوند جزو مصوبات سال 93 با اعتباری بالغ‌ بر 90 میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه نیاز به اعتباری بالغ‌ بر 28 میلیارد تومان دارد، افزود: امیدواریم در اعتبارات سال 94 چند میلیاردی به این پروژه اختصاص پیدا کند؛ پیمانکار این طرح انتخاب شده و به‌ زودی کلنگ آغاز عملیات اجرایی این پروژه به زمین زده خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند با اشاره به احداث کتابخانه در محک دماوند تصریح کرد: زمین آن واگذار شده و به‌ زودی پیمانکار آن انتخاب و عملیات عمرانی این پروژه آغاز می‌شود.

صفرزاده با بیان اینکه برای دو پروژه روکش آسفالت در دماوند 20 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: در این زمینه نیاز به حمایت داریم، چراکه برخی از راه‌های روستایی وضع مناسبی ندارند و امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم 50 کیلومتر عملیات روکش آسفالت انجام دهیم.

وی با اشاره به پروژه تعریض جاده کیلان - ایوانکی ادامه داد: یک قطعه از این پروژه به بهره‌برداری رسیده و وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از این پروژه قول‌های مساعدی برای تکمیل داده است؛ زیرسازی‌هایی که متعلق به استان سمنان بوده انجام شده و ما به دلیل اینکه در منطقه کوهستانی قرار داریم، لازم است تا این پروژه حمایت‌های بیشتری شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند به درخواست ارتقای راه روستایی صالح‌آباد وادان به اصلی اشاره کرد و افزود: این جاده با مشخصات راه روستایی احداث شده و اکنون ترافیک موجود در این جاده از یک راه اصلی بیشتر است و امیدواریم در سال 94 بتوانیم این جاده را ارتقا دهیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار