رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه خبر داد
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به استفاده و بهره‌برداری از اماکن نظامی بلااستفاده در این استان، گفت: در دهکده اقتصاد مقاومتی واقع در پادگان نظامی برناج برای بیش از 40 نفر اشتغالزایی شده است.
کد خبر: ۳۳۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 23 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،منصور فتاحی امروز از برگزاری همایش بزرگ فعالان و الگوهای برتر اقتصادی خبر داد و گفت: همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی و تقدیر از واحدهای نمونه هم‌اکنون در مجتمع بعثت کرمانشاه در حال برگزاری است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به استفاده و بهره‌برداری از اماکن نظامی بلااستفاده، گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی از پادگان نظامی برناج برای احداث دهکده اقتصاد مقاومتی استفاده کرده است.

این مسؤول با بیان اینکه در پادگان نظامی برناج علاوه بر ایجاد واحدهای تولیدی برای اشتغال مکانی توریستی و تفریحی نیز برای خانواده‌ها فراهم شده است، افزود: علاوه بر راه‌اندازی 10 واحد پرورش کبک و بلدرچین، واحد‌های پرورش قارچ، واحدهای لبنیاتی و ماست‌بندی، ایجاد استخر پرورش ماهی، پرورش ماهیان تزئینی، توسعه باغات در سطح 10 هکتار، ایجاد مزارع پرورش گیاهان دارویی و... در راستای رفاه حال خانواده‌ها، ست کامل ورزشی در این دهکده نصب شده است.

وی به ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از 40 نفر در دهکده اقتصاد مقاومتی واقع در پادگان نظامی برناج اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال‌جاری بیش از 5 هزار نفر در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم اعزام شده‌اند که در این مدت نیز بیش از یک‌هزار واحد مسکونی افراد نیازمند توسط بسیج سازندگی بازسازی و تعمیر شده است.

به گفته فتاحی، راه‌اندازی واحد‌های صنایع دستی، رنگ‌آمیزی و بهسازی بیش از صدها مدرسه، ساخت جاده‌های روستایی، آبرسانی به روستاها، برپایی سیاه‌چادرهای عشایری برای جذب گردشگر و... از دیگر اقدامات انجام شده در بسیج سازندگی استان کرمانشاه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار