تابناک / این شبکه اجتماعی هم برای خودش دنیایست.. می توان به ترفط العینی مرزهای دوست و دشمن را پیمود و به هر کجا که میخواهی سرک بکشی..
کد خبر: ۳۳۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 26 November 2016
تابناک / این شبکه اجتماعی هم برای خودش دنیایست.. می توان به ترفط العینی مرزهای دوست و دشمن را پیمود و به هر کجا که میخواهی سرک بکشی..

خدیجه غزانی: این شبکه اجتماعی هم برای خودش دنیایست.. می توان به ترفط العینی مرزهای دوست و دشمن را پیمود و به هر کجا که میخواهی سرک بکشی.. دیگر هیچ بنی و بشری از این دنیای جادویی در امان نیست.. در تهران عطسه کنی تا ته جزایر قناری صدا و تصویر عطسه ات می رود..

اینکه این خوب است یا بد بسته به دید چشمان مبارک دارد که راست ببینی یا چپ!! اما خودمانیم بعضی اوقات این شبکه اجتماعی دلمان را به درد میاورد و گاهی خنک می شویم از آن .. مثل همین چند روز پیش که مادری فومنی سیلی خورد و هزاران ایرانی در شبکه اجتماعی صدای این سیلی را شنیدند و بیدار شدند.. اوووو چه قیامتی به پا شد.. چه شوهایی به راه افتاد.. یکی اخراج شد.. یکی عذر خواهی کرد.. یکی همه هنر مجریگریش را جمع کرد تا حریف سخنوری این مادر شود.. یکی برای تراک آینده آلبومش جَلدی به فومن سفر کرد و یکی هم سفیرمادران زحمتکش ایرانی را به پایتخت فراخواند به سبب فرهنگ عذرخواهی در دولتی باتدبیر!

خلاصه کلام، جماعتی به پاخواستند تا سیلی محکمی به بی قانونی مردانی زنند که زیر چتر منصب و مقام حتی در سایز کوچک ، دل مردمان شهر را می شکنند..
برخی مسئولین عزیزدل هم خجالت کشیدند و لپ گل انداختند و برخی 
و هم گفتند ما ز مردیم و با مردم.. این سیلی و این دنیای افسونگر مجازی نشان داد چه خرد باشی و چه کلان خدای نکرده پایت را به بهانه قانونمندی کج بگذاری و مردم را بترسانی، چوب قانون مردمی فلکی خواهد شد برای ادب تو..

پیش خودمان باشد، همین بیخ گوش خودمان از این سیلی ها کم نیست.. اما مدتیست صدای آن در میان هیاهوها و دادو بیدادهای بین مسئولین شهری خفه شد.. آنقد این مسئولین شهری بر کوس رسوایی هم دمیدند که دیگر نمی توان گفت عزیزان جان پای این گوشه شهر لنگ می زند فکری باید.. تدبیری باید.. عملگرایی باید..
 
جوانی این سوی شهر با قامتی خمیده صورتی مکدر و تیره در به در یک شغل است با حقوق مکفی! انوقت یک مسئول به دنبال یک درآمد است از یک طرح شهری بی زحمت و مفتی! و از این دست سیلی ها..

آهای دیگران عزیز دل ، گفته باشم این بار که خواستید از سر اضافه کاری،پاداش،رابین هود طلبی،عملکردگرایی،طرح پاییزی خوشحال و فلان و مُمِدان دست به عملی بزنید یادتان باشد لنز دوربینی با رزولیشن عالی از همان بالا بالاها شما را میبیند.. به وجدان خودت یک کوچولو سیلی بزن…

اینهارا گفتم تا که شاید این تازه نفسان.. کاندیداهای خوش کلام و فعال فضای مجازی بدانند و آگاه باشند که : .. همانگونه که الان لبخندهایتان و دست مهربانی دادنتان به مردم شهر را به یک صدم ثانیه برای همه شهر فوروارد میکنید در آینده و پس از موفق شدن و رفتن به شورای شهر خوش آب و هوا ، این شبکه اجتماعی همچنان زنده است و نمی میرد!! تا قبل انتخابات به کار شما می آید و بعد آن به کار مردم..!

از طرفی چهره بشاشت امروز در حافظه اندروید ما می ماند .. قولهایت.. وعده وعیدهایت.. روشنفکریت.. احقاق حق طلبیت.. همه ذخیره می ماند.. شما هم ذخیره کن در حافظه اندرویدت.. جریان این سیلی بی ادبانه را هم به حافظه بسپار.. نکند زبانم لال اعتماد مردم به تو بشود سیلی ای بر گوش مردم…!!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار