سخنگوی هیئت سوارکاری همدان از معرفی برترین های رقابت‌های سوارکاری همدان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ 11 May 2015
سخنگوی هیئت سوارکاری همدان گفت: در این رقابت‌ها 44 سوارکار از باشگاه‌های ابن سینا، شبدیز، اکباتان و آذرخش در مجموعه سوارکاری آذرخش با یکدیگر رقابت کردند. 

به گزارش فارس، عباس محمدی با اشاره به برگزاری مسابقات سوارکاری استان، اظهار کرد: هفتمین هفته از سری مسابقات پرش با اسب هیئت سوارکاری استان هجدهم اردیبهشت ماه برگزار شد که نفرات برتر نیز معرفی شدند.

وی گفت: در این رقابت‌ها 44 سوارکار از باشگاه‌های ابن سینا، شبدیز، اکباتان و آذرخش در مجموعه سوارکاری آذرخش با یکدیگر رقابت کردند. 

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان ادامه داد: این رقابت‌ها در پنج رده بزرگسالان، نوجوانان، نونهالان، رده Eو اسب و سوار مبتدی پیگیری شد. وی برترین‌های رده Dبزرگسالان را اینگونه معرفی کرد: رضا بخشی با اسب سزار در دور باراژ با چهار خطا و زمان 37.72 از مجموعه پرورش اسب و سوارکاری اکباتان در جایگاه نخست ایستاد، ابوالفضل افتخاری با اسب شاینی در رده دوم قرار گرفت و مهدی حمزه‌ای با اسب بیگ‌بوی از باشگاه آذرخش بر سکوی سوم ایستاد. 

محمدی با اشاره به برترین‎‌های رده نوجوانان، گفت: امیر‌رضا افلاکیان با اسب ارشک از باشگاه ابن سینا عنوان نخست را از آن خود کرد و مرتضی اجلالی با اسب سارینا از باشگاه اکباتان دوم شد.

 وی با بیان اینکه مسابقات در رده نونهالان نیز با موفقیت برگزار شد، تصریح کرد: آیدین حمیدی‌پسند با اسب سزار از باشگاه اکباتان در دور باراژ بدون خطا و زمان 39.66 مقام اول را به دست آورد. 

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان افزود: کیانا احمدی با اسب نانی از باشگاه اکباتان در دور باراژ با هشت خطا و زمان 38.40 دوم شد و فرزاد سهیل‌قاسمی با اسب تکش و مجموع 13 خطا و زمان 58.31 در جایگاه سوم رقابت‌ها قرار گرفت. 

وی با اشاره به تیم داوری این رقابت‌ها با بیان اینکه سرداوری این مسابقات توسط علیرضا خسروی انجام شد، گفت: داوری این رقابت‌ها نیز برعهده نفیسه بختیاری و جواد اخضر بود؛ علیرضا سوادی نیز کلانتری این رقابت‌ها را برعهده داشت. 

محمدی برگزاری این رقابت‌ها را در افزایش سطح سوارکاران استان موثر دانست و تاکید کرد: این رقابت‌ها با حضور ورزشکاران فعال به صورت هفتگی برگزار می‌شود که حفظ آمادگی سوارکاران به منظور حضور در رقابت‌های مختلف از جمله اهداف برگزاری این رقابت‌ها است.

 وی گفت: هیئت سوارکاری استان همدان به منظور تقویت این رشته ورزشی و پرورش استعداد‌های موجود در استان در سال جاری برنامه‌های متعددی را برگزار خواهد کرد.      
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار