فرماندار لامرد گفت: مسئولان این شهرستان با تکریم ارباب رجوع به حل مشکلات و مطالبات مردم سرعت ببخشند.
کد خبر: ۳۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 11 May 2015

تابناک فارس به نقل از مهر: عبدالرضا منصوری در جلسه شورای اداری این شهرستان خطاب به اعضای شورای اداری اظهار داشت: مهمترین مسئله در لامرد حل مطالبه های مردمی است و مسولین باید پیگیر این مطالبات باشند اما کار غیرقانونی انجام ندهند.

وی افزود: مردم با مراجعات روزانه خود ادارات را مورد ارزیابی قرار می دهند و این هشداری است برای مسئولین که حواس خود را جمع کنند و با تکریم ارباب رجوع به حل مشکلات و مطالبات مردم سرعت ببخشند.

منصوری تاکید کرد: همچنین مسئولین اجازه ندهند اقدامات خودسرانه یک مامور به حجم اقدامات خوب یک اداره سایه بیافکند.

فرماندار لامرد در ادامه به انتخابات سال جاری اشاره کرد وگفت: به زودی کمیته برگزاری انتخابات تکمیل و کار اجرایی آن آغاز می شود.

وی به اعضای شورای اداری هشدار داد: ما کارگزار ملت هستیم و نباید عملکرد ما زیر سوال برود چرا که نشست و برخاست های انتخاباتی برچسپ سیاسی است.

رئیس شورای تامین لامرد یادآور شد: همجواری با استان ساحلی مشکلات از قبیل قاچاق و ناامنی را به دنبال دارد و مسئولان امنیتی با کنترل این مشکلات به رتبه خوبی از امنیت دست یافته اند.

وی افزود: در راستای مبارزه با مواد مخدر و اجرای طرح سوختگیری هوشمند پایش در لامرد باکاهش 50درصدی مصرف سوخت همراه بوده ایم.

فرماندار لامرد در ادامه سخنان خود مجموعه رسانه ای لامرد را توانمند دانست و خطاب به اعضای شورای اداری گفت: از این پتانسیل و ضرفیت رسانه ای در لامرد استفاده کنید و کمال همکاری با رسانه ها داشته باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار