فرماندار یزد از متولیان امور مالیاتی خواست تا همکاری‌ قانونی و لازم با صنف طلافروش این شهر در جهت رفع مشکلات مالیاتی آنان را داشته باشد.
کد خبر: ۳۳۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷ 05 December 2016
به گزارش تابناک یزد،مصطفی سالاری در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی یزد با بیان اینکه کشورهای درحال ‌توسعه و توسعه ‌یافته از طریق مالیات بخش بزرگی از اعتبارات خود را تامین می‌کنند افزود: اهمیت بحث مالیات و نحوه وصول آن در کشور بر هیچ فردی پوشیده نیست.
وی ابراز امیدواری کرد: با اطلاع رسانی مطلوب و مؤثر از چگونگی هزینه کرد مالیات‌های اخذ شده و همچنین تاثیرات پرداخت به ‌موقع و واقعی مالیات در امور جاری کشور، روند مشارکت تولیدکنندگان، اصناف و بازاریان در پرداخت‌های مالیاتی فراهم شود.
فرماندار یزد به موضوع مشارکت و هزینه کرد بخش خصوصی در ورزش شهرستان اشاره کرد و خواستار همکاری بیش ‌از پیش مسئولان مالیاتی با شرکت‌ها و بنگاههای تجاری حامی ورزش شد.
سالاری در بخش دیگری از سخنانش به موضوع پرداخت سهم شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش ‌افزوده اشاره کرد و تصریح کرد: گزارش‌های رسیده از پرداخت بموقع سهم شهرداری حکایت دارد که از مسئولان اداره کل مالیاتی جای قدردانی دارد.
مدیرکل امور مالیاتی استان یزد نیز در این نشست با بیان اینکه مالیات بر اساس قانون وصول می‌شود تأکید کرد: درحال ‌حاضر بخش زیادی از مالیات‌ها بر اساس سیستم‌هایی نوین اجراشده در واحدها و شرکت‌های تجاری تعیین و اخذ می‌شود که ضریب اختلافات را کاهش داده است.
منوچهر اسدی تصریح کرد: تعیین مالیات بر اساس مستندات موجود و ارائه ‌شده از سوی صاحبان مشاغل و صنوف تعیین می‌شود و هرچه این مستندات گویا و کامل‌تر باشد، کار سریع تر و با رضایتمندی بیشتری انجام می شود.
وی در مورد مشکلات مالیاتی صنف طلافروش در یزد نیز گفت: در حال بررسی و پیگیری هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک خبرهای خوشی در این رابطه اعلام شود.
مدیرکل امور مالیاتی استان یزد با اشاره به اینکه مشارکت شرکت‌هایی تجاری و صنوف در ورزش و ارتباط آن به مباحث مالیاتی منوط به آنچه در ماده 172 قانون مالیات آمده است سعی در همکاری و هماهنگی لازم وجود دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار