به مناسبت هفته پژوهش و فناوری نمایشگاه فن‌بازار در سالن غدیر دانشگاه یزد افتتاح شد.
کد خبر: ۳۳۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 06 December 2016
به گزارش تابناک یزد،این نمایشگاه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از مسئولان و دانشگاهیان افتتاح شد.
امسال دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، دستگاه‌های اجرایی،‌‌ مراکز آموزش عالی، پارک علم و فناوری و بخش‌های مختلف صنعتی و تجاری استان آخرین دستآوردهای علمی، پژوهشی و فنآورانه خود را در 53 غرفه به مدت سه روز از روز دوشنبه تا چهارشنبه 15 تا 17 آذرماه از ساعت 9 صبح تا 17 در معرض دید مشتریان و علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف قرار داده‌اند.
برگزاری 9 پنل تخصصی در حاشیه نمایشگاه از جمله برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری است که شامل پنل زیرساخت‌های گردشگری، انرژی‌های پاک و کم‌هزینه ، پژوهش‌های فناورانه و دانش‌بنیان در حوزه سلامت ، محیط زیست و مدیریت سبز ، اینترنت اشیاء و کلان داده ، احیاء و تعادل بخشی منابع آب ، خلاقیت و پژوهش در آموزش و پرورش ، کارآفرینی و مهارت و توسعه صادرات غیر نفتی است.
مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر روز پنجشنبه 18 آذرماه ساعت 9 صبح در تالار دکتر جلیل شاهی و برگزاری استارت‌آپ شهر هوشمند از 17 تا 19 آذرماه از ساعت 8 تا 22 در همین تالار از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار