نمایندگان اصولگرای استان فارس در مجلس شورای اسلامی موفق شدند بار دیگر اعتماد مجمع نمایندگان فارس را به خود جلب کرده و به عنوان ناظران انتخابات شوراهای استان انتخاب شوند.
کد خبر: ۳۴۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 07 December 2016
تابناک فارس به نقل از حافظ نیوز:نمایندگان اصولگرای استان فارس در مجلس شورای اسلامی موفق شدند بار دیگر اعتماد مجمع نمایندگان فارس را به خود جلب کرده و به عنوان ناظران انتخابات شوراهای استان انتخاب شوند.
بر این اساس، شب گذشته (سه شنبه) جلسه ای با حضور نمایندگان استان فارس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  برگزار گردید که در این جلسه محمدمهدی برومندی نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد با 15رای، محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم با 13 رای و محمد جواد جمالی با 9 رای که همگی نمایندگان اصولگرای فارس می باشند، به عنوان ناظران بر انتخابات شوراهای شهر در استان فارس انتخاب و معرفی شدند  که وظیفه آنها نظارت بر تایید و یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات شورای شهر در استان فارس می باشد.
همچنین خاطرنشان می شود رجبی نماینده اصلاح طلب مردم شیراز در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی چهار رای، رضا انصاری دیگر نماینده اصلاح طلب فارس از حوزه شهرستان های داراب و زرین دشت دو رای،مسعود گودرزی نماینده اصلاح طلب مردم ممسنی و رستم دو رای، حسین رضازاده نماینده اصلاح طلب مردم شهرستان کازرون نیز یک رای کسب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار