رئیس مرکز ارتباطات نهاد نمایندگی ولی فقیه دردانشگاهها و مراکز آموزش عالی گفت: مقابله با فساد و اشرافیگری در جامعه از وظایف مهم دانشجویان است
کد خبر: ۳۴۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 11 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، محمد ودود حیدری در مراسمی به مناسبت روز دانشجو در گناباد افزود: یکی از ابعاد پررنگ روز دانشجو غیر از تجلیل از دانشجویان برتر توجه نسبت به بعد معرفتی، بصیرتی و سیاسی این روز است.
وی گفت: دانشجویان آزادیخواه و حقیقت طلب در سال 1332 با درک این مطلب که استمرار حضور استکبار موجب نابسامانی اوضاع داخلی کشور می شود در برابر مستکبران ایستادگی کردند.
او از دانشجویان خواست زودتر از سایر قشرهای مردم مسائل مختلف را درک کنند و در عرصه های دفاع از ارزشهای اسلامی و استکبارستیزی پیشگام باشند.
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها ادامه داد: پرداخت حقوقهای نامتعارف شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست و دانشجویان به عنوان بدنه فعال و پیش روی جامعه باید به این موضوع توجه و آن را از مسئولان مطالبه گری کنند.
وی در ادامه همچنین گفت: برجام نه تنها تحریمهای ظالمانه را علیه کشورمان رفع نکرد بلکه مردم برای چندین مرتبه به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا پی بردند. دلیل اطمینان نداشتن نظام جمهوری اسلامی به آمریکا و مقابله با سیاستهای خصمانه آن استدلالهای منطقی دارد که نقض برجام تنها یکی از علتهای مهم آن به شمار می رود.
حیدری افزود: رفع مشکلات کشور از طریق دوستی با آمریکا تفکری نادرست است زیرا به دشمن تنها می توان به عنوان دشمن نگاه کرد و فقدان بصیرت و کوتاهی در برابر عداوت دشمنان به ما ضربه می زند.
12 هزار دانشجو در 12 دانشگاه و مرکز آموزش عالی گناباد شاغل به تحصیل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار