نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:دانشجویانی که در مجامع علمی بین المللی شرکت می کنند باید اطلاعات خود را در مورد مبانی انقلاب اسلامی و انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) بالا ببرند تا آمادگی و توان لازم برای پاسخ دادن به سوال ها و شبهات فکری دشمنان را داشته باشند.
کد خبر: ۳۴۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 12 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز دوشنبه در جشن میلاد پیامبر(ص) و فرا رسیدن هفته وحدت در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با بیان اینکه مهدویت بحث بسیار مهمی است و تمام انقلاب ها مقدمه ای برای انقلاب اصلی و جهانی امام زمان (عج) هستند، اظهار کرد: دانشجویان باید بدانند که حضرت ولی عصر (عج) در اوضاع آشفته و نابسامان کنونی دنیا چگونه می تواند حکومت واحد جهانی تشکیل دهد.
 
وی افزود: دانشجویانی که در مجامع علمی بین المللی شرکت می کنند باید اطلاعات خود را در مورد مبانی انقلاب اسلامی و انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) بالا ببرند تا آمادگی و توان لازم برای پاسخ دادن به سوال ها و شبهات فکری دشمنان را داشته باشند.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب جهانی است و به همین دلیل امروز تمامی جبهه کفر در جهان بر علیه این انقلاب متحد شده است، گفت: این انقلاب دارای پیامی است که اگر سانسور خبری در جهان برداشته و رسانه ها آزاد گذاشته شوند تا این پیام به گوش جهانیان برسد دیگر از استکیار و نظام سلطه خبری نخواهد بود.
 
حجت الاسلام لطفی تاکید کرد: با وجود اینکه جو تبلیغاتی دشمن بسیار قوی است اما پیام انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده و ردپای انقلاب اسلامی در تمام جهان دیده می شود و این همه توطئه، فشار، تهدید و تحریم بر علیه نظام اسلامی تنها به همین دلایل است.
 
وی یادآور شد: در داخل همواره عده ای هستند که ابهت شکست خورده آمریکا را بزرگ می کنند و می گویند جنگ بر علیه ایران قطعی بود و ما سایه جنگ را از سر ایران دور کردیم در حالیکه حتی ژنرال های جنگ طلب آمریکا نیز اذعان دارند که حمله نظامی به ایران کار احمقانه ای است.
 
امام جمعه ایلام گفت: اگر آنها بدانند قادرند ذره ای هر چند کوچک از خاک کشور ما را اشغال کنند هیچگاه به کشورهایی همچون افغانستان، عراق و سوریه حمله نمی کردند زیرا هدف اصلی آنها ما هستیم و حتی داعش را برای مبارزه با نظام اسلامی ایجاد کردند.
 
حجت الاسلام لطفی اضافه کرد: نظام اسلامی با وجود تمام تهدیدها و فشارها دانش هسته ای را بدست آورد و وارد باشگاه هسته ای جهان شد و این از برکات تفکرات انقلابی است که باید شما دانشجویان در حفاظت و حراست از آن اهتمام داشته باشید./ف
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
ترابخداکمترجوک بگید!یکی مینالیدازدردبی نوایی یکی میگفت:شلغم میخواهی؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار