امام جمعه کرمانشاه در جشن میلاد پیامبر خاتم در پاوه:
آیت الله علما انقلاب اسلامی الهاماتی مانند هفته وحدت را دارد و سرمایه ما مسلمانان قرآن، رسول الله و سنت رسول الله و اهل بیت است.
کد خبر: ۳۴۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 12 December 2016

در جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم(ص) که در مسجد جامع شهر پاوه برگزار شد، ضمن تقدیر از ماموستا ملا قادر قادری و برگزار کنندگان سالانه مراسم مولودی در شهرستان پاوه گفت: انقلاب اسلامی الهاماتی مانند هفته وحدت را دارد و سرمایه ما مسلمانان قرآن، رسول الله و سنت رسول الله و اهل بیت است.

آیت الله علما گفت: همانگونه که امام شافعی گفته اند که دیدار مومن ثواب دارد به واقع دیدار شما جوانان حکم دیدار کعبه را دارد.

دراستان کرمانشاه درخصوص قدرت واقعی اسلام و حضرت امام گفت: امام راحل در سال 42 آمد و با کلمه توحید و با سرمایه رسول الهی انقلاب کرد، اکنون سنت رسول الله دنیا را به زانو درآورده است.

وی در ارتباط با وحدت اسلامی بعد از ماجرای تسخیر لانه جاسوسی گفت: کارتر اعتراف کرده که تمام مقدرات من به دست کلمه توحید و کلمه لا اله الا الله است، هر روز دشمن برای ما مسلمانان نقشه ای می کشد، وجود اسرائیل، داعش و بهائیت به اراده دشمنان اسلام بوده لکن جوانان ما باید از سرمایه اسلام استفاده کرده و همگی با یکدیگر متحد باشند.

 

وی با بیان اینکه امروز باید به جوهره صراط مستقیم اقتدا کنیم، گفت: همواره امام راحل بر این سرمایه عظیم تاکید کرده است گفت: تا وقتی که این نسخه ها را در جامعه عملی کنیم مصونیت داریم و وجود امنیت در این مملکت هم با وجود خود مردم به وجود آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان پیامبر اسلام را مظهر رحمت الهی دانست و گفت: امروز وظیفه ما در مقابل هجمه های دشمنان سنگین تر است و نسبت به خدا و رسول گرامی اسلام بدهکار باشیم و با حفظ وحدت اسلامی این بدهی و دین خود را پرداخت نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار