مدیرعامل باشگاه گلساپوش یزد گفت: دولت تاکنون رفتار خوبی با خیران و حامیان ورزشی نداشته و در زمینه اخذ مالیات رفتارهای شایسته‌ای با خیران و حامیان ورزش استان صورت نگرفته است.
کد خبر: ۳۴۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸ 13 December 2016

به گزارش تابناک یزد،احمد عشقان ملک  در نشست هم‌اندیشی خیران ورزشی‌ساز استان یزد با تاکید بر اینکه خیران نیاز به انگیزه دارند‌، اظهار داشت: برگزاری جلسات هم‌اندیشی با خیران ورزشی‌ساز و فعالان این عرصه، خود ایجاد انگیزه‌ای برای خیران و حامیان ورزش استان یزد خواهد بود.

وی عنوان کرد: متاسفانه دولت تاکنون رفتار خوبی با خیران و حامیان ورزشی نداشته و در زمینه اخذ مالیات رفتارهای شایسته‌ای با خیران و حامیان ورزش استان صورت نگرفته است.

عشقان ملک تصریح کرد: اگر بحث دارایی حل شود، برای صنعتگران و حامیان ورزش انگیزه ایجاد خواهد شد و با آسودگی بیشتر و انگیزه بالاتر در امر ورزش سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

مدیرعامل باشگاه گلساپوش یزد در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مردم یزد برای ورزش هزینه نمی‌کنند اما اگر فضای آماده‌ای در اختیار آنها قرار گیرد، همراهی و مشارکت لازم را خواهند داشت.

رمضانی، مدیرعامل شرکت کاشی پرسپولیس نیز در این نشست از تلاش برای راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری در یزد یا مهریز خبر داد و اظهار داشت: این پیست را به تدریج گسترش خواهیم داد و در نهایت نیز آن را تبدیل به باشگاهی دارای رشته‌های مختلف خواهیم کرد.

شمسایی، نایب رئیس هیئت اسکیت استان یزد نیز در این نشست با اشاره به نیازهای جدی ورزش اسکیت در استان یزد اظهار داشت: این ورزش به شدت نیازمند همراهی خیران است.

وی افزود: یکی از اقداماتی که می‌توان در راستای رونق ورزش انجام داد، فرهنگ‌‌سازی در حوزه ورزش است که علاوه بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها می‌توان با شهرداری نیز برای تبلیغات روی پل‌های عابر پیاده و .... مشارکت کرد.

یزدانی، رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد نیز بر لزوم فرهنگ‌سازی در حوزه ورزش تاکید کرد و اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم از ظرفیت روحانیون، منابر و مساجد در زمینه فرهنگ سازی ورزشی و ساخت فضاهای ورزشی توسط خیران استفاده شود.

در این جلسه خیران ورزشی‌ساز و حامیان ورزش استان یزد به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار