معاون سياسي فرماندار بندرعباس بيان کرد: طرح ساماندهي مسافر بران شخصي يكي از طرح‌های مهم خدمات شهری و حمل‌ونقل است.
کد خبر: ۳۴۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 15 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علي نيكويي اظهار کرد: هدف از ساماندهی مسافربرهای شخصی ایجاد امنیت و آرامش جهت مسافران و شهروندان عزیز است .
 
اين مقام مسئول  خاطرنشان کرد : ساماندهی مسافربر شخصی ایجاد انگیزه سالم و ارتقاء بهره‌وری و کارایی در رانندگان مسافربر شخصی را در بردارد و مسافران بااحساس امنیت، از خودروهای مسافربر شخصی استقبال می‌کنند .
 
نيكويي خاطرنشان کرد: در برخي از مسيرها ترافيك و شلوغي بسياري وجود دارد كه با رشد جمعيت امكانات متناسب درزمینهٔ معابر شهري رشد پيدا نكرده و نياز است تا دستگاه‌های مرتبط نظارت و كنترل خود را در اين خصوص بيشتر از قبل بكار گيرند تا شهروندان گرامي رضايت كافي را داشته باشند .
 
وي ادامه داد: ساماندهی مسافربران شخصی بايد اولویت اصلی تاکسیرانی بندرعباس باشد و تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط باید در این امر با سازمان تاکسیرانی همکاری کنند .
 
نيكويي اذعان کرد: بایستی بافرهنگ سازی درزمینهٔ ساماندهی مسافربران شخصي ، تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات حمل‌ونقل و ترافیک برطرف شود .
 
وي تصريح كرد: همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های ذی‌ربط در بهبود معضلات شهر مؤثر است و بايد با برنامه‌ریزی صحیح و همفکری در راستای خدمت هر چه بیشتر به مردم گام برداریم .
 
معاون سياسي فرماندار بندرعباس در پايان گفت: از مجموعه پلیس راهور انتظار داریم با اتخاذ تمهیدات مناسب و کاربردی با مسافربرهای غیرمجاز برخورد قاطع کند و  كنترل شديدتري را نسبت به اين امر مهم داشته باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار