محفل انس با قرآن به مناسبت هفته وحدت ، میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) باحضور دانش آموزان مدارس محمدامین و نابغه قرآنی«محمدتقی خان» در تالار مهر اهواز برگزار شد
کد خبر: ۳۴۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 15 December 2016
به مناسبت ایام مبارک ربیع الاول از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز و با همکاری مدیریت مدارس محمد امین که زیر نظر حوزه علمیه می باشند محفل انس با قرآن در تالار مهر اهواز برگزار شد.

در این محفل قرآنی که میزبان یکی از نوابغ قرآنی جهان اسلام بود دانش آموزان مدارس محمد امین ، مدیرانی از حوزه علمیه ، آموزش و پرورش و شهرداری اهواز حضور داشتند.

 محمد تقی خان جوان 19 ساله پاکستانی که حافظ کل قرآن کریم است به همراه برادرش محمد نقی خان در این مراسم حضور یافته بود . 

وی از 10 سالگی شروع به حفظ قرآن کریم کرده و در 11 سالگی حافظ کل قرآن کریم شده است. «محمد تقی خان» که یکی از نوابغ جهان اسلام است به شیوه های متعددی قرآن را از حفظ می خواند. یکی از نکات جالب در خصوص این جوان نابغه این است که وی با آیات قرآن به معرفی خود می پردازد.سرعت این حافظ قرآن در قرائت آیات قرآن با اعلام صفحات مورد نظر شگفت انگیز و قابل توجه است.

شایان ذکر است ، این مراسم از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز صبح امروز 24 آذر ماه در تالار مهر برگزار گردید و مورد توجه و استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار