پیاده روی در 11 محله شیراز/پیاده روی در جهرم/ 2 زمین چمن در جهرم احداث می شود/کوهپیمایی در لارستان
کد خبر: ۳۴۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 16 December 2016
پیاده روی در 11 محله شیراز
تابناک فارس:معاون شهردار شیراز از برگزاری همزمان 11 پیاده روی خانوادگی با استقبال مردم در شیراز خبر داد.احمد همتی معاون شهردار شیراز با بیان اینکه این پیاده روی ها ساعت هفت و 30 دقیقه امروز در 11 محله شیراز آغاز شد، گفت: این پیاده روی ها در محله های محمودیه واقع در منطقه یک، پارک لاله  شهرک ولی عصر (عج) واقع در منطقه دو، شهرک رکن آباد واقع در منطقه سه، باغ جنت واقع در منطقه چهار، سالن نصیری به سمت پارک شهداء در منطقه پنج برگزار شد.
 
پیاده روی در جهرم
صبح امروز با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان پیاده‌روی خانوادگی 100 هزارنفری در جهرم برگزار شد.
 
 البته توجه داشته باشید که جهرم جمعیتی بین 200 تا 300 هزار نفر است و اگر این آمار درست باشد یعنی مشارکت بالایی رقم خورده است؛اگر آمار درست باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان که برای حضور در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در جهرم شرکت کرده بود در حاشیه این مراسم با تبریک هفته وحدت و میلاد رسول‌الله (ص) ترویج ورزش همگانی در کشور را یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان دانست.
 
2 زمین چمن در جهرم احداث می شود
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از احداث دو زمین چمن مصنوعی در این شهرستان خبر داد.محمدرضا رضایی صبح جمعه در همایش پیاده‌روی خانوادگی شهرستان جهرم گفت: به فرموده رهبرمعظم انقلاب ورزش همگانی از نیازهای اساسی کشور است و باید در راستای ترویج آن تلاش شود.
 
کوهپیمایی در لارستان
به مناسبت هفته راهداری و حمل‌ونقل ویژه‌برنامه کوه‌پیمایی بزرگ خانوادگی در لارستان برگزار شد.
 
 
img_0679
 
 img_0655
 
img_0547
 
img_0748
 
img_0696
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار