این هیات شامل محمد عبدالجلیل بریسم مشاور استاندار، علی عبد صیوان شهردار استان و شهرستان کوت، محمد عیدان فرماندار و صلاح مهدی صالح شهردار نعمانیه و تراث جواد کاظم از مدیران شهرداری واسط بودند.
کد خبر: ۳۴۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 18 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ اعضای هیات به همراه مرتضی دارایی مدیرعامل و کارشناسان شرکت شهرک های صنعتی ایلام در این برنامه از 6 واحد صنعتی مهم استان مستقر در شهرک صنعتی ایلام و ناحیه صنعتی شباب دیدن کردند.
 
شرکت زرجین بافت تولید کننده پارچه جین، پویا نخ تولید کننده انواع نخ و ایلام بیتومین واحد فرآوری قیر طبیعی در شهرک صنعتی ایلام و کوشاب غرب، فولاد گستر آتنا و کولاک غرب واحدهای تولید، انواع نوشیدنی طعم دار و مالشعیر، قطعات فولادی، نوشابه و آب معدنی در ناحیه صنعتی شباب واحدهایی بود که هیات عراقی از آنها بازدید کردند.
 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام در حاشیه این بازدید در خصوص نحوه فعالیت و تولید این واحدهای صنعتی اطلاعات و توضیح های لازم را در اختیار هیات عراقی استان واسط قرار داد.
 
مرتضی دارایی گفت: در صورت اعلام نیاز و درخواست بازرگانان و مسئولان عراقی، برای صدور محصول تولیدی این واحدها و دیگر صنایع استان ایلام آمادگی کامل وجود دارد.
 
مشاور ارشد استاندار واسط عراق نیز در این دیدار از کیفیت محصولات تولیدی واحدهای یاد شده ابراز رضایت کرد و خواستار دایر شدن دفتر فروش کالاهای تولیدی این شرکت ها در شهر کوت مرکز این استان شد.
 
محمد عبدالجلیل بریسم گفت: با توجه به کمبود کارخانه ها و واحدهای صنعتی و تولیدی در عراق و گوناگونی نیازهای مردم این کشور از صادرات محصولات ایرانی به ویژه کالاهای تولیدی استان ایلام در همسایگی استان واسط استقبال می شود.
 
وی اظهار کرد: کشور عراق اهمیت فراوانی برای پیوندها و همکاری های اقتصادی به ویژه در بخش بازرگانی با جمهوری اسلامی ایران قائل است و برای تامین نیازهای خود آمادگی دارد شرایط لازم و کافی را در این زمینه فراهم کند.
 
به گزارش ایرنا، پیش از این برنامه، هیات سیاسی و اقتصادی واسط در نشستی مشترک در محل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام خواستار گسترش همکاری های اقتصادی به ویژه صادرات کالاهای تولیدی ایلام به این استان عراقی شدند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار