مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: ملت ایران از آمریکا متنفر است، به پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در حلب اشاره و آن را بزرگ توصیف کرد و ادامه داد: نتایج مذاکرات و تعامل با غرب از طرفی و ایستادگی و مقاومت از طرف دیگر مرور و بررسی شود.
کد خبر: ۳۴۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲ 18 December 2016
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی فارس، داوود گودرزی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی كشور در دوره عرضی و توجیهی کادر نواحی بسیج دانشجویی منطقه ۳ کشور که به میزبانی بسیج دانشجویی استان فارس در شیراز برگزار شد، با تأکید بر هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت همدیگر در نواحی بسیج دانشجویی و انتقال تجربیات به یکدیگر گفت: مسئولان و مدیران نواحی بسیج دانشجویی ارتباط و تعامل تشکیلاتی قوی با هم داشته باشند.
وی، خدمت و فعالیت در بسیج دانشجویی را ارزشمند توصیف كرد و با تأكید بر اینكه چتر باز بسیج دانشجویی باید معنا پیدا کند، گفت: برخی افراد و جریانات به دنبال ایجاد فضای دوقطبی در کشور به ویژه در دانشگاه‌ها و ۱۶ آذر امسال بودند اما بسیج دانشجویی در ۱۶ آذر پاسخ محکمی به آن‌ها داد چراکه این تشکل دانشجویی برنامه‌های خوب و گسترده‌ای را به صورت کمی و کیفی برگزار کرد و موضع‌گیری‌های شایسته، انقلابی و به هنگام داشت.
گودرزی با بیان اینکه ملت ایران از آمریکا متنفر است، به پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در حلب اشاره و آن را بزرگ  توصیف کرد و ادامه داد: نتایج مذاکرات و تعامل با غرب از طرفی و ایستادگی و مقاومت از طرف دیگر مرور و بررسی شود.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با تأکید بر تشکیل هسته‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و قرارگاه‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی در نواحی بسیج دانشجویی گفت: قرارگاه دانشجویی شهید زین‌الدین در نواحی، امور جنبشی، مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی را دنبال کند.
وی با تأكید بر استفاده از ظرفیت بالای دانشجویان خواهر در بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها، خطاب به کادر نواحی بسیج دانشجویی منطقه ۳ کشور یادآور شد: جوانان انقلابی استان‌ها و فارغ‌التحصیلان بسیج دانشجویی شناسایی، سازماندهی و از ظرفیت آن‌ها استفاده شود.
مسئول بسیج دانشجویی کشور بر تشکیل ستاد کنگره شهدای دانشجو و راهیان نور به‌صورت فعال در استان‌ها تأکید كرد و گفت: بسیج دانشجویی پرچم مبارزه با مفاسد اقتصادی و رفع معضلات اجتماعی را بالا ببرد.
گودرزی در ادامه با تأکید بر جهاد روشنگری ادامه داد: همچنین باید جلسات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها به صورت جدی و فعال تشکیل شود.
بنا بر این گزارش، در این دوره کمیسیون‌های تخصصی با حضور مدیریت‌های بررسی و تحلیل، علمی، فضای مجازی، طرح و برنامه، سازندگی، فرهنگی، تعلیم و تربیت، بازرسی، خواهران، دبیران قرارگاه شهید زین الدین، مسئولان نمایندگی ولی فقیه و برسی و پیگیری نواحی بسیج دانشجویی منطقه ۳ کشور برگزار شد.
کادر نواحی بسیج دانشجویی منطقه ۳ کشور همچنین با حضور در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) با این امامزاده واجب التکریم تجدید میثاق کردند. بازدید از مکان‌های تاریخی حافظیه و سعدیه از برنامه های دیگر دوره کادر نواحی بسیج دانشجویی بود.
این دوره با حضور مسئولان و مدیران نواحی بسیج دانشجویی استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، اصفهان، بوشهر، کرمان، هرمزگان و یزد برگزار شد.
نشست تخصصی و صمیمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور و مسئول نمایندگی ولی فقیه در این سازمان با سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس نیز برگزار شد.
نشست صمیمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور و مسئول نمایندگی ولی فقیه در این سازمان با مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس، مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های فارس و دانشگاه شیراز برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار