شهردار منطقه 8 مشهد گفت: آسفالت بزرگراه شهید کلانتری شهر مشهد اصلاح و روکش می‌شود.
کد خبر: ۳۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 13 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی جواد اصغری در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با آسفالت بزرگراه شهید کلانتری مشهد اظهار کرد: اجرای بهسازی و تراش مکانیزه و روکش آسفالت در سطح منطقه 8 با هدف ساماندهی و ارتقای سطح کیفیت آسفالت معابر و در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به زائران و مجاوران مشهد الرضا(ع) با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال انجام می‌شود.

وی افزود: اجرای عملیات تراش مکانیزه و روکش آسفالت بزرگراه شهید کلانتری در سطح این منطقه در راستای افزایش سطح رضایتمندی و بهبود رفت و آمد شهروندان در معابر منطقه 8 انجام می‌شود.

اصغری بیان داشت: با عنایت به نقش ارتباطی و اهمیت بالای استراتژیک بزرگراه شهید کلانتری به عنوان کانال ارتباطی شهر مشهد و به منظور بهبود وضعیت آسفالت معابر اصلی منطقه و تسهیل در عبور و مرور شهری عملیات تراش و روکش آسفالت بزرگراه شهید کلانتری در سطح منطقه 8 اجرا شد.

این مسئول اظهار کرد: اداره فنی و عمران منطقه به منظور بهبود وضعیت معابر و سهولت تردد شهروندان، عملیات بهسازی و بازسازی تراش و روکش آسفالت بزرگراه شهید کلانتری را آغاز کرده و توزیع و پخش آسفالت در سطح معابر و خیابان‌ها از خواسته‌های به حق شهروندان و ساکنین بوده که در حال حاضر با اجرای این عملیات در سطح وسیعی از منطقه، خواسته‌های شهروندان به نحو مطلوبی محقق شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار