مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم خبر داد
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از برگزاری 30 کلاس آموزشی برای تاکسی‌داران قمی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷ 22 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با اشاره به اهتمام سازمان تاکسیرانی به ارتقاء سطح آگاهی‌های تاکسی داران، اظهار کرد: در این راستا دوره‌های آموزشی ویژه تاکسی داران پیش بینی و در ایام مختلف ویژه‌ آن‌ها برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش اطلاعات تاکسی داران در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، قانونی و... بیان کرد: این دوره‌ها در موضوعات مختلف پیش‌بینی شده و تاکنون 30 کلاس آموزشی برگزار شده است.

عزتی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی این سازمان در راستای فرهنگ‌سازی تاکسی داران قدیمی و متقاضیان جدید برگزار شده است، گفت: دوره آموزشی آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی، آشنایی با قوانین تاکسیرانی، توجیه مسائل اجتماعی مرتبط با تاکسیرانان، دوره‌های مرتبط با آتش نشانی و ایمنی از جمله کلاس‌های برگزار شده برای این قشر است.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته از بیش از هزار نفر از دانش‌آموزان ممتاز تاکسیرانان تقدیر و هدایایی به آن‌ها تقدیم شده است، افزود: همچنین در این مدت بیش از 200 قلم اجناس به جا مانده در تاکسی‌ها تحویل صاحبان آن‌ها شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: مقادیر زیادی وجه نقد و طلا نیز در تاکسی‌ها پیدا شده بود که با طی مراحل شرعی و قانونی تحویل صاحبان یا مراجع ذیربط شده است.

عزتی همچنین از تقدیر از تاکسیرانان نمونه خبر داد و افزود: تاکسیرانان نمونه و امینی که در شهر هستند نیز به طور مستمر در مراسمات مختلف مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار