سرمربی تیم والیبال نشسته روانکارهای گلستان گفت:
سرمربی تیم والیبال نشسته روانکارهای گلستان گفت: معرفی بازیکنان جوان و آینده دار به تیم ملی، مهمترین هدف و اولویت تیم در فصل جاری لیگ برتر است.
کد خبر: ۳۴۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 22 December 2016
سرمربی تیم والیبال نشسته روانکارهای گلستان گفت: معرفی بازیکنان جوان و آینده دار به تیم ملی، مهمترین هدف و اولویت تیم در فصل جاری لیگ برتر است.

فرشید عاشوری اظهار کرد: در مقایسه با دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر از توان مالی و فنی کمتری برخورداریم و به همین دلیل برنامه ای برای کسب عنوان در این رقابت ها نداریم. 

وی بیان کرد: در هفته اول این رقابت ها به دلیل ثبت نشدن قراردادهای بازیکنان، در گنبدکاووس مقابل تیم مازندران به میدان نرفتیم و نتیجه این مسابقه به حریف واگذار شد. 

سرمربی تیم لیگ برتر والیبال نشسته روانکارهای گلستان افزود: پس از برطرف شدن مشکلات و جلب رضایت بازیکنان در ثبت قرارداد، تمرینات را آغاز کردیم و در هفته دوم با آمادگی کامل به مصاف تیم شهرداری اراک می رویم. 

عاشوری ادامه داد: تیم روانکارهای گنبدکاووس نیز همانند دیگر تیم های این شهرستان نیازمند توجه و حمایت مالی است و در حالی که برای برخی تیم ها با وجود نتیجه نگرفتن هزینه های میلیاردی می شود ،اما قرارداد بازیکنان تیم والیبال نشسته نماینده گلستان در لیگ برتر حداکثر تا 70 میلیون ریال است.

وی گفت: بازیکنان تیم ما با این وجود برای کسب نتیجه تلاش می کنند، اما نگاه تبعیض آمیز در واگذاری امکانات و بودجه ها ، بزرگترین دغدغه فکری بازیکنان و کادر فنی تیم است.

سرمربی تیم لیگ برتر والیبال نشسته روانکارهای گلستان بیان کرد: تجربه سال های گذشته نشان داده هر چقدر به بازیکنان جانباز و معلول توجه بیشتری شود، مدال های کسب شده توسط آنان افزایش یافته و بر افتخارات ورزش استان خواهد افزود. 

عاشوری اظهار کرد: آخرین نمونه این افتخارات، عضویت آرش خرمالی در تیم والیبال نشسته ایران و کسب مدال طلای پارالمپیک برزیل بود.

وی افزود : این ورزشکار با تجربه و چند ملی پوش دیگر گنبدی به دلیل پیشنهادات مالی بهتر، راهی تیم های دیگر لیگ برتر شدند و به همین دلیل تیم روانکارها توان و برنامه ای برای کسب عنوان در لیگ برتر امسال ندارد. 

او ادامه داد: برنامه اصلی و جدی ما در فصل جاری، نشان دادن استعدادهای بازیکنان جوان به مربیان تیم ملی و باز کردن راه ورود آنها به جمع بازیکنان برتر کشور است. 

عاشوری گفت: در صورت حفظ ثبات در تیم و حفظ بازیکنان کنونی، شایستگی ها و قابلیت های تیم را برای کسب عنوان در لیگ برتر سال آینده به همه والیبال دوستان گلستانی ثابت خواهیم کرد. 

تنها نماینده گلستان در لیگ برتر والیبال نشسته کشور عصر پنجشنبه در گنبدکاووس به مصاف تیم شهرداری اراک رفته و عصر جمعه با ذوب آهن اصفهان دیدار می کند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار