معاون فرماندار پاوه در گفتگو با تابناک خبر داد:
معاون فرماندار پاوه از مجوز ورود 75 قلم کالای جدید از مرز کوله بری شوشمی در بخش نوسود شهرستان پاوه از روز سه شنبه خبر داد .
کد خبر: ۳۴۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷ 26 December 2016

سید نجیب میرانی در گفتگو با تابناک اظهار داشت : با توجه به پیگیری های مسئولان شهرستانی و استانی و در جهت رونق بخشی به معیشت مردم مرزدار شهرستان پاوه لیست جدیدی از 75 قلم کالای وارداتی که بازار مناسبی در داخل کشور دارند از روز سه شنبه در مرز شوشمی وارد می شود.

وی با اشاره به مجوز ورود کالاهایی از جمله پوشاک ، لوازم خانگی (کولر گازی ، ماشین لباس شویی ، یخچال، تلویزیون ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری...)و... گفت : در لیست جدید کالای های وارداتی برخلاف لیست قبلی که سه چهار قلم کالای مورد نیاز منطقه و حتی استان وارد می شد کالاهای مورد نیاز بازار وارد می شود و قطعا با توجه به تقاضای داخلی رونق دوباره ای در مرز به وجود می آید.

معاون فرماندار پاوه گفت : پیش بینی می شود با رونق مجدد بازارچه مرزی شوشمی نزدیک به 1000 نفربصورت کارگر در این مرز به فعالیت بپردازند. و در نتیجه درآمد حاصل از این تجارت کوله بری  به صورت نوبتی مبلغی بالغ بر 100 هزارتومان  به حساب خانوار واریز شود.

وی ضمن تشکر از پیگیری های نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس ، حوزه استانداری ، امام جمعه پاوه ، فرماندار و مسئولان نظامی و امنیتی گفت : حقیقتا برای تحقق این امر تلاشهای کلیه مسئولان شهرستانی و استانی قابل تقدیر است .

خبرنگار: فرهاد صالحی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار