با تلاش پنج ساعته راهداران و شورای مدیریت بحران خلخال، محور خلخال به اسالم که به علت بهمن مسدود گردیده بود، بازگشایی شد.
کد خبر: ۳۴۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 26 December 2016

به گزارش تابناک اردبیل، فرماندار خلخال شب گذشته در محل ریزش تونل در جاده خلخال به اسالم گفت: تلاش پنج ساعته راهداران و شورای مدیریت بحران در پاکسازی بهمن از محور خلخال به اسالم در محل خروجی روستای مجره به سه راهی پونل موجب بازگشایی این مسیر شد.

فریدون بابایی گفت: ریزش بهمن ساعت 16:30 دقیقه دیروز در کیلومتر 12 جاده خلخال به اسالم در بالادست روستای مجره از توابع بخش مرکزی خلخال رخ داد و ارتفاع بهمن در این مسیر از دو تا پنج متر بود که یک کیلومتر ادامه داشت.

وی اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های اعضای شورای مدیریت بحران این بود که در هنگام سقوط بهمن آیا کسی در مسیر ریزش بود که با حضور نیروهای امدادو نجات و پلیس راه و راهداران کل مسیر سقوط بهمن جستجو و اطمینان حاصل شد که کسی در زیر بهمن گرفتار نشده است.

فرماندار خلخال با تقدیر از تلاش راهداران در بازگشایی مسیر قدیم خلخال به اسالم که به طول 10 کیلومتر در عرض یک ساعت بازگشایی گفت: نیروهای آماده راهداری و حمل و نقل جاده و کمک بخش خصوصی و امکانات بخشداری مرکزی و شهرداری‌های تابعه نیز در بازگشایی سریع تاثیرگذار بود.

رئیس شورای مدیریت بحران خلخال گفت: ساعت یک بامداد ششم دی‌ماه مسیر ریزش بهمن پاکسازی و آنتن روستای مجره تا سه راهی پونل در جاده خلخال به اسالم به خاطر حفظ جان مسافران و رانندگان مسدود اعلام شد.

فرماندار خلخال گفت: رانندگانی که قصد تردد به مرکز کشور یا استان گیلان از شهرستان خلخال را دارند می‌توانند از مسیر جاده قدیم خلخال به اسالم تردد نمایند.

 شب گذشته اعضای مدیریت بحران استان، مدیر کل اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای و فرمانده پلیس راه استان در خلخال حضور داشت و در بازدید از مسیر ریزش بهمن تلاش راهداران واعضای شورای مدیریت بحران را مطلوب ارزیابی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار