ابرکوه شاهد ایجاد مجتمع رفاهی آستان قدس رضوی برای خدمتگزاری به زائران امام هشتم(ع) خواهد بود.
کد خبر: ۳۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 13 May 2015
به گزارش تابناک یزد، ابرکوه امروز شاهد حضور جمعی از کارشناسان ارشد آستان قدس رضوی بود که برای بررسی همچنین مکان‌یابی ایجاد مجتمع رفاهی آستان قدس رضوی برای خدمتگزاری به زائران امام هشتم(ع) به این شهرستان سفر کردند.

این سفر در راستای چند سفر دیگری بود که برخی از کارشناسان این آستان قبل از این به این شهرستان داشتند.

سیدحسین صفاریان، مشاور اقتصادی آستان قدس، مهدی عباسی مدیرعامل سازمان عمران و توسعه خراسان و محمدعلی نوایی‌فر معاون فنی سازمان عمران و توسعه خراسان از مسئولان اقتصادی این آستان به همراه جمعی از کارشناسان خود در بدو ورود به این شهرستان به همراه مسئولان ابرکوه به بازبینی مسیرهای منتهی به این شهرستان پرداختند و از مکان‌هایی که می‌توان برای احداث این مجتمع در نظر گرفت، بازدید کردند.

بعد از این بازدید در جلسه‌ای که در محل شورای اسلامی شهر ابرکوه برگزار شد، شاهد تشکیل جلسه‌ای کوتاه بودیم.

معاون فنی سازمان عمران و توسعه خراسان در این برنامه اظهار کرد: ما به عنوان خادمان امام رضا (ع) در مسیرهایی منتهی به مشهد مقدس برای ایجاد فضاهایی که بتواند به زائران آن حضرت خدمات ارائه کند، تلاش می‌کنیم.

محمدعلی نوایی‌فر افزود: اولویت ابرکوه برای ایجاد یکی از این مجتمع‌ها به این علت است که این منطقه بنا به اسناد معتبر به عنوان منزلگاه امام هشتم(ع) مطرح است و ما با بضاعت ناچیز خود تلاش خود را برای انجام این کار در مسیری که زائران چند منطقه از کشور عبور می‌کنند، به کار می‌گیریم.

وی ادامه داد: برای انتخاب بهترین محل برای ایجاد این مجتمع در ابرکوه تلاش می‌کنیم و آمارهای دقیق مسئولان شهرستان کمک زیادی در راستای طراحی یک مکان مناسب خواهد بود.

نوایی‌فر ادامه داد: در بیش از 20 منطقه‌ای که تاکنون آستان قدس اقدام به انجام این پروژه کرده است، همکاری همه‌جانبه مسئولان را شاهد بوده‌ایم و در این شهرستان نیز انتظار داریم که مسئله اختصاص زمین و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای شروع این کار هر چه سریع‌تر انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار