دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بدره گفت:اعتیاد یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی است که جامعه با آن مواجه است و می تواند زمینه ساز مسایل بزرگتری در خانواده ها باشد و در مواردی به فروپاشی کانون گرم خانواده منجر شود.
کد خبر: ۳۴۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸ 26 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالرضا یاری روز دوشنبه در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی مواد مخدر اظهار کرد: هشت کارگاه آموزشی با موضوع باورهای غلط و پیامدهای ناشی از مصرف مواد مخدر و روانگردان ها در شهرستان برگزار شده است.
 
وی افزود: برگزاری این دوره های آموزشی با موضوع سرفصل های آشنایی والدین با انواع مواد مخدر و شناخت بیشتر آنها از پیامدهای منفی سوء مصرف مواد مخدر بوده است.
 
یاری با اشاره به استقبال خوب والدین از این دوره ها تاکید کرد: در مجموع 600 نفر از والدین در این کارگاه های یک روزه که با همت و مشارکت موسسات اجتماع محور شهرستان برگزار شد، شرکت کردند.
 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بدره یادآور شد: با توجه به تغییراتی که در انواع مواد مخدر رخ داده و مصرف از مواد سنتی به سمت مواد صنعتی می رود، جامعه همواره با مواد مخدر و روانگردان های تازه ای مواجه می شود و این آموزش ها می تواند در آگاهی بخشی به خانواده ها موثر باشد.
 
معاون فرماندار بدره اضافه کرد: اصول مهم و اولیه در شناخت مواد مخدر، پیامدها و آثار اولیه جسمی و روحی هر کدام از این مواد بر بدن افراد و راه های ساده برای شناخت های اولیه از موارد مهمی است که در این دوره ها به خانواده ها آموزش داده شدند./م
 ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار