بزرگترین و مجهزترین زیرگذر عابرپیاده ریلی کشور درمنطقه کوی رضاییه مشهد با حضور شهردار و مدیرکل راه آهن خراسان رضوی و جمعی از مردم امروز به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۴۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲ 26 December 2016
به گزارش تابناک رضوی،محمد هادی ضیایی مهر، مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: درراستای ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز خطوط ریلی و همچنین حفظ حداکثر سرعت تعیین شده قطارهای مسافربری دربافت شهری مشهد، این پل به بهره برداری رسید.
 
 افتتاح و بهره برداری بزرگترین و مجهزترین زیرگذر عابرپیاده ریلی کشور در مشهد
 
وی افزود: توجه به مسئولیتهای اجتماعی درارتباط با  ذینفعان به منظور عبور عرضی ایمن ساکنین حاشیه ریل در منطقه کوی رضاییه و سجادیه و جلوگیری ازبرخورد قطاربا عابر، احداث بزرگترین زیرگذر عابرپیاده با مشارکت شهرداری منطقه 5 در دستور کار قرار گرفت.
 
ضیایی مهر گفت: عملیات اجرایی این زیرگذر درخرداد ماه سال جاری،با اعتباری بالغ بر10 میلیارد ریال آغاز و طی زمان 6 ماه به بهره برداری رسید.
 
وی با بیان اینکه طول این زیرگذر80 متراست، خاطرنشان کرد:عرض این گذر 4 متر و ارتفاع آن 3 متراست که 8 خط ریلی  روی زیرگذر جهت تردد قطارها پیش بینی شده است.
 
مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: به جهت در نظرگرفتن همه نیازهای بهره بردار و ترغیب عبور و مرور مردم منطقه ازاین زیرگذر با استفاده از سنگ گرانیتی در کف و دیواره ها و اجرای سقف کاذب با تجهیزات روشنایی مناسب و بهره گیری از نورگیر و هواکش میانی، درساخت این زیرگذر اجرایی شده است.
 
ضیایی مهر افزود: اجرای این زیرگذر با در نظرگرفتن تردد 90 رام قطار مسافری در شبانه روز و ضرورت مراقبت ازهرگونه وقفه در تردد قطارها و جلوگیری از حوادث احتمالی قطارها ، عملیاتی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار