مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی از ثبت اهداکنندگان عضو به عنوان واقف خبر داد و گفت: اداره کل اوقاف کسانی را که اعضای بدن خود را اهدا می‌کنند به عنوان واقفان جان ثبت می‌کند.
کد خبر: ۳۵۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 27 December 2016

 حجت‌الاسلام علی مصائبی ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز بصیرت، تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و بزرگداشت تجلیل از اهداکنندگان عضو که در مصلی اعظم تبریز برگزار شد، اظهار داشت: در فتنه سال 88 دشمنان براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند و مردم انقلابی همیشه باید بصیرت و شجاعت در صحنه باشند.

وی با اشاره به این که شهدای مدافع حرم خیلی کار ارزشمند و بزرگی انجام داده‌اند در مورد ویژگی‌‌های شهدای مدافع حرم اهل‌بیت علیه‌السلام گفت: شهدای مدافع حرم سه ویژگی منحصر به فرد دارند و این شهدا جهاد کرده و برای دفاع از حریم اهل بیت از کشور خود مهاجرت کرده‌اند.

مصائبی با اشاره این که تفاوت بسیاری بین مرگ و شهادت وجود دارد، گفت: مرگ همیشه و در هر کجا به دنبال توست ولی شهادت چیزی است که تا دنبالش نروی نمی‌توانی به آن دستیابی. تو خودت باید به سراغ شهادت بروی.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به اینکه افرادی که در راه دین از اموال و جان خود می‌گذرند با خود خدا معامله می‌کنند، تصریح کرد: خداوند خریدار جان و مال این افراد است و خداوند به آنها وعده بهشت داده است و هیچکس نمی‌تواند برای آن قیمت‌گذاری کند.

وی افزود: در کشوری که خود یک کشور جنگ زده است مدافعان حرم جان خود را در کف دست گرفته و برای دفاع رفته است و خداوند برای کسانی که از جان خود می‌گذرد بهشت را بها  قرار داده و هیچ‌کس نمی‌تواند برای بهشت قیمت‌گذاری کند چرا خود خداوند خریدار جان و مال آنهاست.

مصائبی تقدیر و تشکر از اهدا کنندگان عضو که احیاگر سلامت هستند از ثبت اهداکنندگان عضو به عنوان واقف خبر داد و تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه کسانی را  که اعضای بدن خود را اهدا می‌کنند به عنوان واقفان جان ثبت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار