امام جمعه ایلام:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:سران فتنه در جریان انتخابات 88 عقده ها و کینه های خود علیه امام راحل، مقام معظم رهبری، ولایت فقیه، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی آشکارا برملا و عیان ساختند.
کد خبر: ۳۵۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ 30 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی ملت ایران اشد مجازات برای سران فتنه و جنایتکاران فتنه ۸۸ است.
 
وی اضافه کرد: سران فتنه در جریان انتخابات 88 عقده ها و کینه های خود علیه امام راحل، مقام معظم رهبری، ولایت فقیه، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی آشکارا برملا و عیان ساختند.
 
وی خاطرنشان کرد:با وجود گذشت هفت سال از فتنه 88 و با واکاوی حوادث و رویدادهای خطرناک آن سال به خوبی درمی یابیم حضور هماهنگ دشمنان داخلی و خارجی در حوادث ایران فقط برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود که توطئه های آنها برای رسیدن به این مقصود شوم قابل اثبات است.
 
وی افزود: یک سال از قبل از انتخابات تا زمان برگزاری آن سران فتنه با دسیسه چینی مقدمات مساله تقلب در انتخابات را با جدیت دنبال می کردند و در محافل مختلف به طور آشکار مطرح و به خورد جامعه می دادند که مقام معظم رهبری به فراست و زیرکی به نیات تفرقه آمیز سران فتنه پی بردند.
 
خطیب این هفته نماز جمعه ایلام یادآور شد: از همان سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سران فتنه برای رسیدن به اهداف خود سد امام و رهبری را مقابل خود دیدند که به منظور دستیابی به برنامه های خود قائم مقامی و نیابت رهبری (آیت الله) منتظری را به امام خمینی (ره) تحمیل کردند که بعد از مدتی امام راحل این فرد را از این مقام خلع و خطر بزرگی را از انقلاب و نظام دور ساختند.
 
وی افزود: سران فتنه که به اعتماد و کاردانی مقام معظم رهبری آگاه بودند با کارشکنی و دسیسه چینی های فراوان سعی داشتند ایشان را از کاندیداتوری ریاست جمهوری دور کنند یا نظر مردم را نسبت به ایشان بدبین کنند که با انتخاب قاطع ایشان به عنوان رئیس جمهوری آنها موفق به دستیابی به اهداف خود نشدند.
 
وی یادآور شد: بارها و به کرات امام راحل بر درایت و کاردانی و شایستگی آقای خامنه ای برای جانشینی و رهبری کشور پس خودشان تاکید داشتند و مجلس خبرگان رهبری و لایه های مختلف مردم بعد از رحلت امام خمینی(ره) نیز باتایید ایشان تیر خلاص را بر پیکر سران فتنه وارد ساختند.
 
حجت الاسلام لطفی اظهار کرد: همین عوامل و نیز خلع آقای منتظری از رهبری به علت ارتباط خانواده وی با منافقان موجب شد که سران فتنه کینه امام و رهبری را بر دل بگیرند و در دوره اصلاحات وبه نام گفت گوی تمدن ها و در مجلس ششم شورای اسلامی بدترین توهین و هتاکی ها به امام، رهبری، ولایت فقیه و نظام روا داشتند که با اتمام دوره اصلاحات مردم در انتخابات نهم و با انتخاب خود جوابی کوبنده به این جریان دادند.
 
وی گفت: با اتمام دوره ریاست جمهوری دهم سران فتنه شرایط را برای برملا کردن نیات واقعی و ضد امام خود فراهم دیدند اما مردم با حضور قاطعانه خود در صحنه جوابی دندان شکن و محکم به آنها دادند و در 9 دی ماه حقانیت امام، رهبری، ولایت فقیه و انقلاب را اثبات و وفاداری خود به نظام را نشان دادند.
 
وی تاکید کرد: اکنون نیز ما و مردم خواهان محاکمه سران فتنه هستیم تا با محاکمه آنها همگان به درستی دریابند که این افراد چه ضربه ها و ظلم را در حق نظام و کشور ایران روا داشته اند و اکنون نیز برخی از حامیان سران فتنه از آمریکایی ها خواهان افزایش فشار بر ایران در قالب تصویب تحریم های جدید هستند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار