فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری سارقان تجهیزات شبکه توزیع برق با 40 فقره سرقت خبر داد و گفت: بیش از دو تن و 500 کیلو گرم سیم برق سرقتی کشف شد.
کد خبر: ۳۵۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 31 December 2016
ایسنا، «سیدمحمود میرفیضی» با اشاره به عملیات ضربتی پلیس آگاهی استان در شناسایی و دستگیری سارقان تجهیزات شبکه توزیع برق، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات شبکه توزیع برق در سطح استان، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی یک دستگاه خودرو سواری سمند مسافربری عمومی را که سارقان از آن در امر سرقت سیم برق استفاده می کردند، شناسایی کردند.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: ماموران با شناسایی یکی از سارقان این فرد را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.
 
میرفیضی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد اما با وجود شواهد و مدارک با قبول اتهامات وارده به سرقت تجهیزات شبکه توزیع برق در شهرستان های "ساری، میاندورود و قائم شهر" با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.
 
وی با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم و پنج نفر از همدستان وی از کشف بیش از دو تن و 500 کیلوگرم سیم برق هوایی سرقتی خبر داد.  
 
میرفیضی با اشاره به تحقیقات گسترده ماموران پلیس آگاهی از شناسایی و دستگیری چند متهم دیگر در این پرونده در چندین مرحله عملیات پلیسی خبر داد و افزود: در این ارتباط چهار مالخر نیز شناسایی و از آنان مقادیر زیادی سیم برق سرقتی کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف بیش از 40 فقره سرقت سیم برق از تشکیل پرونده برای این افراد و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان با حکم صادره روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار