رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایوان گفت: نمایشگاه آوای دست ها از آثار بانوی هنرمند ایوانی طاهره مرادی با 40 اثر هنری در رشته های طراحی و خوشنویسی با موضوع حفظ محیط زیست و تکریم سالمندان و سایر جلوه های زیبای هنری برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 03 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛علی صحرایی اظهارکرد: شهرستان ایوان در تمام حوزه های مختلف فرهنگی و هنری بخصوص حوزه تجسمی دارای استعدادهای خلاق هنری و هنرمندان مطرح در سطح استان و کشور است.
 
صحرایی یادآور شد: وجود این استعدادها و ظرفیت ها در این شهرستان نیازمند توجه بیشتر مسولان استانی و شهرستانی برای پرورش بیشتر خلاقیت ها و استعدادهای هنری است.
این نمایشگاه از امروز 14 تا 21 دی ماه جاری در مجتمع ارشاد ایوان با حضور بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.
 
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت هشت صبح تا 18 عصر به نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایوان مراجعه کنند.

**
افتتاح نمایشگاه و فروش آثار هنری هنرمند ایوانی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایوان گفت: نمایشگاه آثار هنری هنرمند زهره کریمی در سه تکنیک آینه کاری، تابلو سنگ و ویترای با هدف ایجاد انگیزه در هنرمندان، توسعه و گسترش هنر ایرانی اسلامی و فروش آثار هنری در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری افتتاح شد.
 
علی صحرایی اظهار کرد: این نمایشگاه با بیش از 50 اثر نفیس در سبک های مختلف هنری به مدت یک هفته در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت و با استقبال زیاد نیز مواجه شد.
 
وی افزود: شهرستان ایوان با بیش از 53 هنرمند توانا، خلاق و متعهد در حوزه هنرهای تجسمی از استعدادهای بسیار خوبی برخوردار است و برگزاری چنین نمایشگاه هایی سبب ایجاد انگیزه و ترغیب بیشتر آنان برای خلق آثار بی بدلیل هنری خواهد شد.
 
ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار