استاندار هرمزگان گفت: یکی از دلایل آسیب‌های اجتماعی عدم پایبندی به آموزه‌های دینی است که نماز می‌تواند این مشکلات و آسیب‌ها را درمان کند.
کد خبر: ۳۵۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳ 03 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری عصر امروز در سومین نشست شورای اقامه نماز استان هرمزگان به نقش موثر نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: نماز می‌تواند این مشکلات و آسیب‌ها را درمان کند.
 
وی یکی از دلایل آسیب‌های اجتماعی را عدم پایبندی به آموزه‌های دینی دانست و افزود: نماز نیاز اساسی نجات بشریت از آسیب‌هاست و دریای بیکرانی از معنویت است که باید به آن متصل شویم.
 
استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه باید مزایای نماز بیشتر در جامعه مطرح شود، افزود: باید به سمت استفاده از روش‌های نوین تبلیغاتی برای ترویج نماز برویم و در این زمینه خلاقیت و نوآوری داشته باشیم و همچنین از ظرفیت هنرمندان برای ترویج امر نماز بیشتر استفاده کنیم.
 
جادری تصریح کرد: در عین حال باید به ترویج نماز در کانون خانواده‌ها و مدارس و دانشگاه‌ها نیز توجه کافی را داشته باشیم.
 
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان همچنین خواستار بهبود وضعیت اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان شد.
 
*اقامه نماز یکی از موثرترین راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی است
 
رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان نیز در این نشست عنوان کرد: اجلاس نماز حول محور رهنمودهای مقام معظم رهبری بود که در این راستا کاهش آسیب‌های اجتماعی محوریت قرار گرفت چون نماز یکی از موثرترین راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
 
حجت‌الاسلام محمدحسن فروزان‌نژاد افزود: نماز مهمترین فریضه الهی است و همه اعمال از آن تاثیر می‌پذیرند اما هنوز حق این فریضه الهی به خوبی ادا نشده و همه باید برای اقامه نماز احساس مسؤولیت کنند.
 
وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید سیاست‌های اقامه نماز را اجرایی کنند و بازدید از ادارات در این زمینه انجام می‌شود تا ارزیابی دقیقی از وضعیت اقامه نماز داشته باشیم.
 
رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان اضافه کرد: اجلاس نماز به شکل خوبی در ماه گذشته در هرمزگان برگزار شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار