کد خبر: ۳۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 16 May 2015
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اعلام اینکه اخبار مربوط به مصدومیت تماشاگران شهرآورد تهران صحت ندارد گفت: نیروهای اورژانس در محل باشگاه استقرار یافته بودند و هیچ مورد مراجعه کننده مصدومی نداشتند.

حسن عباسی در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به حضور چشمگیر تماشاگران بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران از یک روز قبل از برگزاری مسابقه، گروه هایی از اورژانس در محدوده ورزشگاه استقرار یافته بودند.

وی گفت: روز جمعه هنگام برگزاری مسابقه نیز 16 گروه مرکز اوژانس از جمله اتوبوس اورژانس، موتور اورژانس به همراه 35 مامور اورژانس در داخل و محوطه بیرونی باشگاه مستقر شدند.

مدیر ورابط عمومی مرکز اورژانس تهران تاکید کرد: تکنسین های اورژانس در این مدت 53 فرد مراجعه کننده را که نه در نزاع بلکه بدلیل مشکل تهوع، کمر درد و پا درد به صورت سرپایی مداوا کردند و تنها یک مرد 24 ساله را به دلیل شکم درد شدید به بیمارستان منتقل کردند.

وی افزود: در مدت برگزاری شهرآور پایتخت هیچ فرد مصدوم براثر نزاع و یا درگیری به گروه های اورژانس مستقر در باشگاه مراجعه نکرد و در این باره تاکنون گزارشی دریافت نکرده ایم.

بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران عصر روز گذشته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و برخی پایگاههای خبری از وقوع درگیری بین تماشاگران و مصدوم شدن چند نفر خبر داده بودند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار