شهردار نهاوند گفت: شهرداری به منظور مکانیزه کردن سیستم مدیریت پسماند۱۵۰ مخزن گالوانیزه زباله در معابر شهری نهاوند نصب می کند.
کد خبر: ۳۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 17 May 2015

شهردار نهاوند از نصب ۱۵۰ مخزن گالوانیزه زباله در معابر شهری نهاوند خبر داد و گفت: این اقدام شهرداری به منظور مکانیزه کردن سیستم مدیریت پسماند در شهر نهاوند انجام می شود.

به گزارش مهر، شاهین فرجی فر با اشاره به اینکه این امر موجب كاهش پراكندگی زباله های شهری در معابر عمومی می شود، افزود: با نصب باکس های جدید زمینه تسریع در عملیات جمع آوری زباله شهری فراهم می شود.

فرجی فر حجم مخازن های زباله را ۷۷۰ لیتری اعلام کرد و افزود: تمامی این مخازن به تناسب در خیابانها و معابر اصلی شهر نصب شده و در آینده تعداد این مخازن را بر اساس نیاز افزایش می یابد.

وی افزود: شهرداری نهاوند به دلیل فرسودگی سطل های زباله شهر، ارتقاء بهداشت عمومی، همچنین زیبا سازی مبلمان شهری و جلوگیری از پخش زباله در سطح شهر و سهولت در جمع آوری و مکانیزه نمودن جمع آوری زباله شهرداری نهاوند نسبت به خرید و نصب ۱۵۰ سطل زباله گالوانیزه به همراه زیر مخزنی اقدام کرده است.

شهردار نهاوند در ادامه با بیان اینکه نباید نقش شهروندان در زیبایی و پاکیزگی شهر نادیده گرفته شود چرا که آنها می توانند در حفظ پاکیزگی شهر موثر واقع شوند از شهروندان نهاوندی خواست زباله ها را راس ساعت ۲۱ شب در سطل های گالوانیزه قرار دهند و شهرداری را در راستای نظافت و پاکیزگی هر چه بیشتر شهر یاری رسانند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار