کد خبر: ۳۶۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 22 January 2017
بخشدار جالق سراوان در جنوب شرق استان سیستان و بلوچستان گفت: سرقت کابل های مخابراتی در یک دهه اخیر بزرگترین مانع در توسعه و خدمات دهی ارتباطی در این بخش بوده است با این وجود آماده همکاری لازم با شرکت مخابرات برای احیای دوباره خطوط تلفن ثابت هستیم.

به گزارش ایرنا عبدالحکیم شاهمیری روز شنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان با قدردانی از مدیریت و کارکنان این شرکت برای راه اندازی سامانه اینترنت 3G و 4G در بخش جالق افزود: راه اندازی این سامانه های اینترنتی در شهر جالق تولد دوباره مخابرات در این منطقه است چرا که پیش از این به علت سرقت کابلهای مخابراتی دسترسی مردم به اینترنت مناسب و فضای مجازی بسیار مشکل بود.
وی بیان کرد: راه اندازی خطوط اینترنتی 3Gو 4G در این بخش سبب خوشحالی مردم و کاهش فشار عصبی ناشی از برقرار نشدن ارتباط اینترنت در گذشته، شده است.
بخشدار جالق مهمترین خواسته و دغدغه مردم بخش جالق به ویژه در شهر جالق، دهستان ناهوک و کله گان را ضعف پوشش خطوط همراه اول برشمرد و خواستار تقویت ارتباطات همراه اول در این بخش شد و مهمترین مشکل مردم روستای سینوکان را که دارای ارتباطات موبایل روستایی رادیویی است دسترسی نداشتن به اینترنت عنوان کرد. 
مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: یکی از مهمترین مشکلات این شرکت سرقت کابل ها و تجهیزات مخابراتی است که در این زمینه همراهی و همکاری مردم در مراقبت و مواظبت از این سرمایه های ملی نقش بسیار مهمی دارد
محمودرضا رضایی افزود: پیگیری و مطالبه گری منطقی مسئولان و مردم در بخش جالق مهمترین عامل تسریع در راه اندازی اینترنت پر سرعت و رفع موانع و مشکلات ارتباطی در این منطقه بوده است.
وی بیان کرد: راه اندازی اینترنت پر سرعت وای فا در دهستانهای ناهوک و کله گان و روستای سینوکان بزودی عملیاتی خواهد شد و در صورتی که مردم همکاری لازم را در حفر چاه برای انجام عملیات زیرزمینی و کار گذاشتن کابل های مخابراتی انجام دهند ادامه کار توسط شرکت مخابرات انجام می شود و ارتباطات تلفن ثابت برقرار خواهد شد.
به گزارش ایرنا در پایان این نشست از تلاش ها و زحمات مهندس رضایی مدیر عامل مخابرات استان با اهدای لوح سپاس از طرف فرماندار شهرستان سراوان و بخشدار جالق و همچنین تابلوی اثر هنری سوزن دوزی زنان بلوچ جالق تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار