دلبستگی ملت به خاطر ولایت است و کارنامه قبولی هر فرد حرکت در مسیر ولایت است.
کد خبر: ۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳ 08 February 2015
دلبستگی ملت به خاطر ولایت است و کارنامه قبولی هر فرد حرکت در مسیر ولایت است.

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام جلال رضوی، مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور شام‌گاه شنبه، 18 بهمن‌ماه در نشستی در دفتر امام جمعه همدان گفت: در فتنه 88 عوامل فتنه از غرب دستور گرفتند و عملکرد آن‌ها نا بخشودنی است و هر کسی از عدم حبس عاملان فتنه حرف بزند؛ خودش نیز فتنه‌گر است.

وی افزود: وقتی به تاریخ انقلاب اسلامی مراجعه می‌کنیم متوجه می‌شویم که خداوند بعد از معصومین(ع)  فرزندی شایسته، با‌صلابت، فیلسوف، مورخ، شجاع، عارف، فقیه را در مسیری قرار داد تا کشور را نجات دهد.

رضوی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی معادلات صهیونیسم را در جهان بهم ریخته است، در روزی که امام خمینی(ره) با هواپیما به سمت ایران در حرکت بود نگران بودیم که هواپیمای امام(ره) بر زمین فرود می‌آید یا اینکه دولت بختیار کاری دیگر می‌کند؟ که شهید مدنی کفن پوش در جاده تهران ایستاد و اجازه نداد تانک‌ها از مسیر همدان به تهران برود چراکه در این صورت آسیب‌ها بیشتر می‌شد.

وی ادامه داد: خدا دشمن را در غفلت و جهل فرو برد تا هواپیمای امام(ره) فرود آمد به طوریکه از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا  33 کیلومتر صف مردم استقبال کننده بود و امام خمینی(ره) در سخنرانی خود در بهشت زهرا حکومت را در سه محور اسلام، مردم و قانون اساسی مطرح و ارتش را به با مردم بودن دعوت کرد.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به درگیری گارد شاهنشاهی با همافرانی که با امام(ره) در 19 بهمن ملاقات کردند، اشاره و بیان کرد: امام(ره) بعد از ورود به ایران شورای انقلاب را تشکیل دادند و نخست وزیری بازرگان را اعلام کردند و مردم به صحنه آمدند.

رضوی با اشاره به وقایع روز 21 بهمن بیان کرد: در روز 21 بهمن بزرگانی پیش امام(ره) آمدند که مردم در حال کشته شدن هستند و باید عقب نشینی کرد اما امام(ره) با اتکاء به خداوند عقب نشینی را نپذیرفتند.

تشکیل تمدن اسلامی از اهداف انقلاب است

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: امام راحل(ره) پیروزی انقلاب را مرحله اول حرکت می‌دانند، مرحله دوم ایجاد حکومت اسلامی، مرحله سوم ایجاد دولت اسلامی، بعد از آن ایجاد مملکت اسلامی و در نهایت تشکیل تمدن اسلامی را پیش بینی کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در مکتوبات و اسناد انقلاب اسلامی مطرح شده که افرادی آیت‌الله طالقانی را مجبور می‌کنند، که به امام(ره) بگوید با توجه به اینکه حکومت نظامی است امام(ره) از مردم بخواهند که به صحنه نیایند، چراکه حکومت نظامی است و احتمال کشتار مردم می‌رود، اما امام خمینی(ره) امامی بودند که با دست خالی و بدون وابستگی به احدی با حکومت پهلوی جنگیدند و این به خاطر ایمان به امداد غیبی و اعتقاد به خدا بود.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ادامه به توطئه‌های مختلف دشمنان اسلام اشاره کرد و یادآور شد: یهودیان روزی کاریکاتور پیامبر(ص) و جبرئیل را می‌کشند و قرآن را آتش می‌زنند، روزی دیگر نهاد خانواده را به ابتذال دعوت کرده و آتشی را از زرادخانه‌ها روشن می‌کنند که اثری از اسلام نماند تا جنگ مسیحیت با اسلام را به عنوان جنگ سوم جهانی به نظاره بنشینند.

رضوی به تدابیر نایب امام زمان(عج) و ناجی اسلام مقام معظم رهبری در 25 ساله  گذشته پرداخت و بیان کرد: دیروز دشمن در مرز مهران بود اما امروز با تدبیر مقام معظم رهبری خطوط مرز را به سواحل مدیترانه انتقال داده است.

وی به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا اشاره کرد و گفت: بزرگ‌مرد قرن بیستم و تنها شاگرد شایسته امام راحل، نامه‌ای را به جوانان اروپای شمالی و آمریکایی نوشت که این دیپلماسی ناهمتراز بود، یعنی ایشان به پاپ نامه ننوشت بلکه مستقیما در گوشی همراه جوانان اروپا قرار گرفت و محیط و روحیه و باورهای آن‌ها که متفاوت با تمدن اسلامی است را تحت تاثیر قرار داد.

نامه رهبری به جوانان اروپا قلب‌ها را فرا گرفت

این مقام مسئول عنوان کرد: کاخ سفید، موساد، انگلیس و فرانسه در خواب بودند که پیام این نامه  قلب‌ها را فرا گرفت و تلنگری زد و عوامل آفند و پدافند فعال شد که این چه پیامی است که ملت ما را مستقیم هدف گرفت و ایرانی که تحت تحریم است چگونه رهبری آن نیروهای ما را هدف گرفت.

مشاور رئیس سازمام اوقاف و امور خیریه کشور خاطرنشان کرد: پیام این نامه عبادی و دینی و حاوی عطوفت اسلامی بود و سیاسی نبود و پیام رهبری به 70 زبان دنیا توسط مسلمانان ترجمه شد چراکه چهره داعش را برملا می‌کند.

رضوی با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد داعش اسلام هراسی را در جهان به عنوان مشق شب ارائه کردند، ادامه داد: داعش با ایجاد ترس و وحشت دنبال کنترل اسلام بود اما با پیام رهبر معظم انقلاب آنها باختند.

وی به فتنه منافقین فراری از کشور نیز اشاره کرد و افزود: عده‌ای از منافقین گفته بودند که حکومت دست آخوندها افتاده و در این صورت علم تعطیل می‌شود، اما امروز ایران اسلامی ماهواره به فضا می‌فرستد و در علوم مختلف پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و دشمنان با مشاهده پیشرفت‌های ایران مات و مبهوت مانده که به حرف‌های منافقین فراری گوش دهند یا پیشرفت‌های علمی را باور کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب مصر چون ولی فقیه نداشت شکست خورد و لیبی تجزیه شد، بیان کرد: امروز صنعا، دمشق و بغداد در تسخیر تهران قرار گرفته و آنها شعبات تهران هستند و این حکومت اسلامی است.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در بخش دیگری از سخنانش به مذاکرات هسته‌ای نیز گریزی زد و تصریح کرد: مذاکره را رهبر معظم انقلاب تعقیب می‌کنند و بدون اجازه ایشان کسی حق ندارد حرفی بزند.

وی افزود: در مذاکرات ایران با 1+5 در یک طرف میز آنها و یک طرف نیز ایران می‌نشیند و اگر در مذاکرات از نمایندگان ایران لغزش‌هایی مشاهده شود، قبل از اینکه کسی حرفی بزند رهبر معظم انقلاب حضور دارند و تذکر می‌دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار