مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: خانۀ احزاب استان همزمان با ایام الله دهۀ فجر و با حضور مسئولان کشوری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
کد خبر: ۳۶۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶ 24 January 2017
به گزارش تابناک یزد،محمد محامدی در در جمع نمایندگان و دبیران احزاب و تشکل های سیاسی استان گفت: با تلاش های استانداری یزد زیرساخت های اولیه خانه احزاب یزد که داشتن مکانی مناسب است فراهم شده و در اختیار احزاب استان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: خانه احزاب هم زمان با ایام الله دهه فجر افتتاح می شود و با مدیریت هیئت اجرائی انتخابی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.
این مسئول اطهار داشت: این در حالی است که استان یزد پس از تهران و زنجان سومین استانی خواهد بود که خانه احزاب آن به صورت رسمی و با دارا بودن مکانی مستقل به فعالیت خواهد پرداخت و دولت تنها به نقش حمایتی و نظارتی خود عمل خواهد کرد.
محامدی تصریح کرد: تفاهم و همدلی بین احزاب و تشکلهای سیاسی یکی از اهداف تشکیل خانه احزاب بوده که امیدواریم با راه اندازی دفتر نمایندگی خانه احزاب در استان یزد بر همدلی و همکاری بین احزاب افزوده شود.
همچنین فرماندار یزد نیز در این نشست با بیان اینکه حمایت از احزاب و تشکلهای سیاسی از سیاستهای دولت تدبیر و امید بوده است گفت: با فعال بودن احزاب سیاسی می توانیم زمینه مشارکت مردم را در همه زمینه ها فراهم کنیم.
مصطفی سالاری ادامه داد: با استفاده از خردجمعی و مشارکت اجتماعی گامهای مؤثری در مسیر توسعه استان برداشته شود.
در پایان این نشست نمایندگان و دبیران احزاب سیاسی استان در رابطه با نحوۀ مدیریت خانه احزاب استان و مراسم افتتاح این خانه تبادل نظر و هم اندیشی کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار